Nekad Theodoroo143 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodoroo143

Icke Medlem
Meddelanden
204
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Michael

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 1995

Vad heter du på discord? Theodoroo143#3908

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jobbar på vardagar, de dagar jag jobbar i min hemstad så brukar jag vara inne på kvällarna och de dagar jag jobbar på annan destination är jag endast inne på helger. Men är nästan alltid tillgänglig på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Agera mig som en säkerhetsvakt för servern, exempel se till att det inte förekommer lalleri i form av rdm och liknande, även dva bilar som bara ligger ute på gatorna och drar ner serverns prestanda. Helt enkelt hjälpa till ha en överblickande koll och se till att serverns regler upprätthålls

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag vill vara med att bidra till en bättre plats för alla spelare, anledningen till att jag vill bli det på just Unive är för att det är enda servern jag spelar på.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är lite äldre och har mycket att bidra till när det kommer till sunt förnuft och vettigt tänk, tyvärr så har jag inte all tid i världen för att spela men när jag väl är inne så går jag helhjärtat in. Har mycket erfarenhet av att upprätthålla regelverk.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har mycket att bidra med till vår Community.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna vara med att bidra till att Unive blir den bästa servern, för alla spelare!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt låga men har snabbt att lära mig.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka