Accepterad Theo_Widen | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Widén

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Widén#2218

Ange ditt födelsedatum 30 September 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Under vardagar är jag aktiv mellan 15:00 och 23:00 och under helger 12:00-00:00 med mellanrum då och då

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till trainee är att jag vill vara med och kunna utveckla servern och göra det till en ännu bättre plats. Jag har även varit servervakt nu ett tag och bara älskat att kunna vara med och utveckla servern men som servervakt känner jag att jag inte kan hjälpa till lika mycket som ifall jag vore trainee och då kunnat vara med och bestämma mer. Jag har även rpat nu ett tag och känner att jag vill nu utveckla servern mer och stötta unive på ett bra sätt och lägga ned mycket tid på att utveckla servern. Jag älskar även att hjälpa människor och ifall någon stöter på något så hjälper jag till direkt och försöker lösa situationen så bra som möjligt. Jag är också väldigt aktiv som gör att jag kan lägga mycket tid på servern och hjälpa människor och spendera mycket tid på att förbättra servern och Community. Jag vill också att servern ska växa ännu mer och rp nivå ska bara höjas. Jag vill också hjälpa nya spelare till rp så dom vet vad dom inte får göra och vad dom får göra detta leder till att alla på servern kan känna att det hålls en väldigt hög rp nivå. Jag vill också lära känna nya personer inom staff teamet.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle först och främst vilja jobba inom servern med att specca på ställen där det ofta brukar vara väldigt lalligt så som torget och piren då det brukar förse gå att många nya till rp och inte vet direkt vad dom gör. Då är det väldigt viktigt att specca dessa områden så att de hålls en bra rp nivå då de ofta är väldigt många där. Jag hade också viljat utveckla massa andra grejer så som krim rp men även rpn kring poliser då jag märkt att det är ofta väldigt många som cop baitar. Inom krim rpn tycker jag att de också finns väldigt mycket att utveckla då jag har ganska mycket effarnheter inom det området och då det mesta jag brukar se är att folk fearrpar väldigt mycket som är väldigt tråkig sak och jag känner att de måste verkligen utvecklas. Det är också väldigt många som bär på krim rollen som ofta klagar på varnadra och det kan ofta bli väldigt hetsigt då är det väldigt viktigt att ta de lungt och lyssna på båda sidorna samt titta på clips och senare ta åtgärder. Jag hade också svarat så många pms som möjligt då jag har öppen pm som hade gjort att folk kan skicka clips och jag hade lagt ned att kolla på dom och ge åtgärder till regelbrott som försegår i clipsen.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ungefär 5 månader (590 timmar)

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte jättemycket efarnheter men jag har varit servervakt ett tag nu men jag har också haft vänner som vart trainee och mods innan som visat hur man gör och andra grejer. Jag har samt också kollat på många streams där folk gör staff arbete som lärt mig väldigt mycket. Jag är även väldigt snabblärd och älskar att lära mig nya saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dv (tar bort bil)
Goto (id) (åker till en person)
Bring(id) (man flytar en person till sig)
Frezze(id) (man fryser en person så dom inte kan röra sig
Unfrezze(id) ( man tar bort frysningen så de kan röra sig
Toggleid ( så man kan se folks id )
Togglename (så man kan se folks steamnamn)
Clearinventory (id) (man tar bort allt i deras inventory
Who(id) ( man kollar ifall de är till exempel whitelist eller krim)
Sqlban (id) (längd) (anledning) (man bannar någon)
Sqlunban(hex-id) Man unbannar någon
ooc (man skriver ett medelande som alla kan se.
announce (viktigt meddalande till alla)
noclip( för att anting gå ut ur no clip eller in)
sv (skriver man i en chat för servervakter)
sc (skriver man i staff chat)
skin (id) ger man skin till en person
revive (id) återuppvlivar en person
giveitem (id) (föremål) (antal) ger en person ett föremål
spec (för att kunna specca någon)
addkey (namn) (för att ge en nyckel)
setjob (id) (jobnamn) (rang) ger personen jobbet ingame
kick (id) (anledning) för att kicka någon
sqlbanoffline (permid) (längd) (anledning)
svban (id) för att banna någon i 60min

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka