Nekad theo_h | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo_h

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? theodor

Vad är ditt discord namn? theodor_h

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2010

Berätta om din karaktär. Tomas Palm, en 24-årig kille med rötterna i en småstad, växte upp i skuggan av föräldrarnas lilla restaurang. Hans föräldrar, ägare till det lokala stället, präglade honom med kärleken till hamburgare redan från barndomen. Det var i kökets trivsamma kaos som han först lärde sig att älska konsten att diska. De glänsande tallrikarna och skinande besticken fascinerade honom, och från den stunden utvecklade han en passion för att hålla allt rent och organiserat.
Att diska för Tomas blev mer än bara en tråkig plikt; det blev hans sätt att finna lugn och avkoppling. Hans vänner kunde inte förstå hur han kunde tycka om att diska så mycket, men för Tomas var det terapi, ett tillfälle att rensa tankarna och fokusera på det enkla repetitiva arbetet.
Men det fanns också en annan sida av Tomas - hans kärlek till hamburgare. Inspirerad av föräldrarnas restaurang och dess smakrika menyer, blev han en mästare på att skapa olika varianter av denna enkla, men älskade, maträtt. Hans vänner kallade honom skämtsamt för "Hamburgarhjälten", och hans experimentella inställning till ingredienser och smakkombinationer gjorde honom till den inofficiella hamburgarkungen i staden.

Drömmen för Tomas är att öppna sin egen hamburgarrestaurang, där han kan dela med sig av sina unika skapelser till världen. Hans ständiga experiment och passion för matlagning gör honom till en minnesvärd och färgstark karaktär i sin småstad. I en värld där det är enkelt att följa strömmen, skapar Tomas sina egna vägar, oavsett om det är genom att diska eller genom att skapa kulinariska mästerverk med en hamburgerpress i handen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra betydande bidrag genom att leverera hög nivå av rollspel, skapa underhållande scenarion och upprätthålla en aktiv närvaro på servern. Mitt mål är att berika gemenskapen och skapa en engagerande upplevelse för alla medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för nöjets skull och inte sträva efter några specifika förmåner, utan istället fokusera på att ha kul rent av. Låt glädjen och det roliga vara huvudmotivet bakom varför du spelar, utan att låta yttre belöningar vara det primära målet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. fearrp= rollspelar inte rädd om tex. Knivhot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ej, är en rätt ny till "fivem" men jag lär mig fort nya saker! 😄

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka