Nekad liam.pettersson8@hotmail | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liam.boy1

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: liam tomas 2000-08-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll lungn och gör inge dåligt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär vill bygga upp ett stabilt liv på staden skapa relationer med andra speler och utveclas genom rp.på sikt villhan hitta ett jobb kanske starta något eget och bli en respekterad person i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidrar genom att spela seriöst. följer era regler, skapa roliga scnarion för andra, jag är lugm. har respekt för andra och försöker göra upplevelsen så bnra som möjligt för alla som spelar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för mig handlar RP om att skapa en bra historia, inte att man alltid måste vinna, jag kan anpassa mig och låta andra vinna om det passar scenariot,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag smitit när dom siktat en pistol mot mig men lärt mig gällande det och kommer inte göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? pdm random deathmatch är förbjudet meta gaming är inte tillåtet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en lugn och rolig person som älskar att bjuda på mig själv och spela är mitt liv och jag älskar verkligen rp. samarbetar bra med andra och bidrar till en god stämning på servern.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka