Nekad THEO1XZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? theo1xz1

Vem var det som bannade dig? fiveguard

Bild på banmeddelande: zsdzwdzwd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att anticheatet bannade mig då jag hade en meny från autherware där jag kunde bypassa pure mode.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har tittat lite på youtube och då kommer en video upp på recomended hur man bypassar pure mode och jag klickar in på den för jag tyckte det lät intressant och då valde jag att skaffa dendär exe filen och testade det. När jag hade laddat ned det och hade det klart. Senare öppnade jag då fivem och i loadingscreen så öppnade jag den och blev bannad direkt av anticheatet innan jag ens han välja karaktär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anticheatet har detectat korrekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? , Ja, jag hade kunnat tänkt på konsekvenserna utav att använda denna tredjepartsmjukvara. Om jag någonsin kommer tillbaka till unive så kan jag lova att aldrig mer använda en tredjepartsmjukvara. Jag är så sjukt jävla arg och ledsen på mig själv att jag valde att använda mig utav detta. Jag har spelat på unive i nu 5 år och förstörde allting såhär snabbt. Jag har varit permanent bannad för men aldrig för något såhär grovt som fusk. Jag må ha gjort mycket dålig för servern och låg på många bans förut men på den senaste tiden har jag bara 1 ban de senaste 3 månaderna i streck jag har spelat varje dag och kört så jävla mycket och haft kul. Jag har aldrig tidigare använt något fusk men det är SJÄLVKLART ingen ursäkt till vad jag precis har gjort. Jag förstår att jag har gjort fel och ångrar att jag ens klickade in på videon från början. Om det finns någon chans att jag blir unbannad så kan jag inte säga något annat än att jag vill ta den chansen och visa er att jag kan spela på riktigt och följa reglerna. Jag är en väldigt snäll person och gillar att hjälpa andra. Jag har kört på unive i somsagt 5 år och har nog missbrukat min channs denna gång till att komma tillbaka. Jag har så jävla många minnen och roliga stunder på unive som jag kommer att sakna om jag nu inte blir unbannad. Tack,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag underskattade helt unives anticheat och hade ingen aning att det var så starkt. Jag är riktigt dum som tog beslutet att testa detta då jag inte hade nån konsekvenstänk över huvudtaget och tog ett idiotiskt beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ,

Senast ändrad:
Det jag har gjort är helt oaceptabelt och jag förstår verkligen det, jag sitter inte bara här och säger så utan jag gör verkligen det. Jag ser nu mina vänner sitta och ha kul medans jag har gjort nåt skit som är helt stört gjort av mig. Jag underskattade unives anticheat grovt och ångrar mig så extremt mycket. Jag ser nu hur mycket du har byggt upp denna server och jag förstår att du inte vill ha spelare som kommer in och försöker förstöra för andra genom att ge sig själva en fördel. Finns inte så mycket mer jag kan säga än att jag verkligen hoppas att jag kan få börja spela igen..

Har gjort ett misstag som aldrig ska ske igen. Jag vill bara spela igen snälla alla mina vänner spelar unive just nu och det är skit kul men jag ska såklart fucka upp allt för jag ska hålla på me nå skit fördelar. Snälla jag vill bara spela helt normalt och rpa igen jag lovar att jag inte kommer att ha något såntdär igen. Aldrig igen.

Jag kan inte och jag kommer inte att ha det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka