Nekad theo1xz | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? theoukz

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: lwqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att anticheatet bannade mig då jag hade en meny från autherware som heter eulen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har tittat lite på youtube och då kommer en video upp på recomended om hur man får fusk på fiveM och jag klickar in på den för jag tyckte det lät intressant och spännande och då valde jag att köpa den exe filen och testade det. När jag hade laddat ned det och hade det klart. Senare öppnade jag då fivem och i loadingscreen så öppnade jag den och blev bannad direkt av anticheatet innan jag ens han välja karaktär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig jag var bara dum.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannade en del gånger tidigare. Men faktiskt aldrig för aimbot eller 3e partsmjukvara.
Har cirka 30 tidigare bans ungefär.

Skjuter hoppar in, åker efter hoppar ut och skjuter ban 4 dagar utav Berra. Då lärde jag mig att jag ska inte ska använda min bil till det och att jag ska skjuta en gång sedan åka där ifrån och it åka efter. Jag abusade bilen.

Sedan blev jag bannad för spawnmenu abuse. Jag var ute i skogen och min bil pajade så jag tog spawnmenu. Några staffs speccade mig så jag blev bannad för det. Efter det har jag aldrig mer abusat spawnmenu igen.

Bannen innan det var för 1,5 år sedan och jag var afk i mitt gänghus och var och åt och råkade ha på toggleid medans jag var borta och sjukt nog blev vi stormade så när jag kom tillbaka såg jag att jag hade blivit bannad för toggleid i scenario. Jag lärde mig att alltid vara förberedd på att det kan hända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? EXTREMT JÄVLA MYCKET, det är riktigt jävla simpelt jag hade bara kunnat acceptera att spela utan fördel och ha kul med mina vänner som alla andra utan att behöva cheats. Jag hade kunnat tänkt på konsekvenserna utav att använda denna tredjepartsmjukvara. Om jag någonsin kommer tillbaka till unive så kan jag lova att aldrig mer använda en tredjepartsmjukvara. Jag är så sjukt jävla arg och ledsen på mig själv att jag valde att använda mig utav detta. Jag har spelat på unive i nu 5 år och sabba allting såhär snabbt. Jag har varit permanent bannad förr men aldrig för något såhär grovt som fusk. Jag må ha gjort mycket dålig för servern och låg på många bans förut men på den senaste tiden har jag bara 1 ban de senaste 3 månaderna i streck jag har spelat varje dag och kört så jävla mycket och haft kul. Jag har aldrig tidigare använt något fusk men det är SJÄLVKLART ingen ursäkt till vad jag precis har gjort. Jag förstår att jag har gjort fel och ångrar att jag ens klickade in på videon från början. Om det finns någon chans att jag blir unbannad så kan jag inte säga något annat än att jag vill ta den chansen och visa er att jag kan spela på riktigt och följa reglerna. Jag är en väldigt snäll person och gillar att hjälpa andra. Jag underskattade unives anticheat som fan. Jag har kört på unive i somsagt 5 år och har nog missbrukat min channs denna gång till att komma tillbaka. Jag har så jävla många minnen och roliga stunder på unive som jag kommer att sakna om jag nu inte blir unbannad. Tack.

Det kommer alltid konsekvenser till de man gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja,Jag underskattade helt unives anticheat och hade ingen aning att det var så starkt. Jag är riktigt dum som tog beslutet att testa detta då jag inte hade nån konsekvenstänk över huvudtaget och tog ett idiotiskt beslut. Jag är en person som kan spela utan men jag blev nyfiken och gjorde ett jävligt dåligt beslut, jag är inte som alla andra som blir bannade för fusk som kommer tillbaka och börjar fuska igen. Jag har nu förstått att det inte går att ens cheata på unive och det är något som jag inte heller kommer försöka göra någonsin igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det jag gjort är extremt dumt gjort och hade inget konsekvens tänk. Det var en risk som jag aldrig mer kommer våga ta igen och jag underskattade unives anticheat grovt. Saknar mina vänner som fortfarande spelar unive...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka