Accepterad theo svensson | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo svensson

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? theo svensson

Vad heter du på discord? theo svanslös#0477

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. ca4 timmar i veckan helger mellan 5-10 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 15 augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/theo_/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-10-29%20200756.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hålla koll så alla sköter sig på servern samtidigt som man själv rpar. Man ska se till så alla följer regler och inte lallar. Man får även mer ansvar att vara en sorts förebild på servern o därför framföra med gott exempel för nya spelare så dom lär sig. en servervakt är alltså inte samma som staff utan är man servervakt underlättar man staffs arbete genom att göra självklara saker samtidigt som du rpar tex som att kicka nån som inte kan bete sig eller dva en bil som är helt lämnad.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag gillar att spela på unive och vill hjälpa till att göra unive till en bättre plats. Då känner jag att sv kan vara ett bra jobb för mig där jag kan rpa och föra servern frammåt samtidigt. Jag vill kunna hjälpa till att få bort lallandet och andra sorter av regelbrott. Jag får spela på unive gratis då kan jag hjälpa till att föra servern frammåt :)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är helt enkelt maktmissbruk. tex som sv då så får du perms som du kan använda men du väljer att använda dom fel. tex ressa i skott scenario för din egna vinning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka