Nekad theo svensson | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo svensson

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? theo svensson

Vad heter du på discord? theo svanslös#0477

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. vecko dagar ca 3-5 timmar helger allt från 5-12 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 15 augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/theo_/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-10-29%20200756.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som jag ser det är det att man ska underlätta för staffs och göra deras jobb enklare. Jag ska inte lixom åka runt o leta efter fel folk gör men gör folk fel har jag tillgång till att anmärka det. Man ska helt enkelt hålla koll på rpn runt omkring sig samtidigt som man själv rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har viljat bli server vakt ett tag men just nu på senaste tycker jag att lallandet har blivigt mycket värre och därför tycker jag att de behövs fler severvakter som kan underlätta för staffs. Jag är helt enkelt trött på såkallade p12or som springer runt o kaxar o slåss på sjukan och piren.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att man helt enkelt mussbrukar sin makt man har som då tex servervakt och gör det till sin egna fördel. det kan va att tex ressa i skott scenario eller ressa någon annan som e på sin sida. Kan även innebära att jag e på ett sät te partisk och tar mina kompisars parti tex inte sv bannar dom men andra även om dom gör samma fel.

Väldigt kortfattad. Utveckla den mer. du får göra en ny om 12 timmar lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka