theo lindgren0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

theo lindgren0

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad heter du på discord? Darkie2.0#9961

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? hela dagarna och de lovar jag!

Vad är det som får dig att söka till Staff? de som får mig söka till Trainee är dels för jag är kunnig innom rp och staff saker har varit staff i 2 år tror jag och haft egna servrar, och de som mer är att jag vill hjälpa till på servern och få servern till en bättre plats, minska på lallandet och förbettra rp så vi får in flera spelare och att dom nya tar in sina kompisar så de blir roligare för alla, och om de kommer in mer så behövs de mer staffs . jag har spelat på servern nu i flera månader och jag har rpat länge på andra servrar men inget slår unive de är något helt annat snabb hjälp i support och bara allmänt skön server. och jag vill hjälpa folk de gör mig glad svarar alltid pm sitta i supports ta tickets göra saker ingame, de är de jag är bra på att vara staff. jag har alltid ena skärmen på väntar på support så folk får snabb hjälp så man får goda tankar som staff.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? e jag vill utväkla är väll inget men jag vill ju kunna hjälpa folk, och att kicka alla lallare så rp nivån blir bra med goda och härliga scenarion så de jag vill utväkla mest är väll att få ännu bättre rp nivå och att vi på unive får goda

Hur länge har du spelat på Unive? nån månad

Har du några tidigare erfarenheter? ja de har jag!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban [id] [dag] [anledning] du bannar personen
/revive du återupplivar personen
/togglename du ser personens steam namn
/toggleid ser personens id
/bring [id] Personen Teleporteras till dig
/tpm Teleporterar till din waypoint
/noclip din är osynlig och flyger runt du speccar folk också
/goto [id] du teleporterar till personen
/kick [id] du kickar någon
/freeze du fryser spelaren
/noclip
/toggleid
/setjob
/spec
/car
/sqlban
/freeze (id)
/givemoney (id)
/tpm
/kick (id)
/goto (id)
/bring (id)
/togglename
/sqlbanoffline (id)
/dv
/revive (id)/vehiclekeys
/freeze
/kick
/revive
/sc
/sqlban
/ooc
/goto
/bring
/spec
/noclip
/clearchatforall
/clearinventory /sqlsearch /sqlbanhistor /sqlbanoffline
/giveitem /givemoney
/giveaccountmoney /sqlunban.
nu förklarar jag vad de gör /.
/noclip = Du flyger runt onsyndlig.
/spec Får upp en lista på alla spelare så du kan se ifrån deras pov.
/tpm Du lägger en waypoint på mappen och sedan skriver du detta och tp:ar till destinationen.
/kick (ID) [anledning] = Sparkar en person ifrån servern (kan andvändas som varning)
/sqlban [tid] [ID] [anledning] = Det är när du bannar någon för någon bryter mot serverns regler.
/car [fordonsnamn] spawnar fram fordon men detta ska dock bara änvändas för event eller andra grejer.
/toggleid Ser folks id.
/bring (id) Man tpar en person till dig
/togglename Samma som toggleid bara att du ser deras steamnamn istället också.
/setjob tex /setjob (id) police (rang)
/goto [ID] Tp:ar till den personen som har det ID som du skriver. Du använder det ifall någon spelare skulle behöva hjälp i /help eller /report tillexempel.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba vart som helst

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka