Nekad theo claesson | Ban överklagan [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo claesson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876738292/

Ditt Hex-ID: 110000136a042f4

Vad är din discord tagg? theoclaesson#9977

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Achooo. Återstår: 2 dagar 23 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning då jag blev chockad själv när jag fick den från ingenstans när jag var vid piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ner till piren för att jag skulle kolla om min bil hade kommit till garaget eftersom den hade buggat bort när jag hade varit där tidigare från ingenstans. Efter jag hade kollat och den inte var där så väntade jag på min vän vid piren. Efte4rsom vi satt i discord tillsammans sa han att jag skulle kolla om hans bil var låst som stod vid piren så jag kände på handtaget och bara någon sekund efter blev jag bannad för sunt förnuft. Det är ganska sjukt att man kan bli bannad för att känna om ens kompis bil är låst eller inte eftersom han fråga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 100% en felaktig ban då jag kände om min kompis bil var låst eller inte då han frågade om jag kunde kolla. Men jag kan fatta att dt kan se fel ut för servervakterna eftersom det kan se konstigt ut för de, då de inte hör vad man säger i discord.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hat tagit storlärdom av de men efter senaste bannen har jag gått in för mitt RP:ande och jag har spelat mycket på Unives RP server då jag tycker det är en bra server. Jag har verkligen gått in för att få upp RP nivån på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet riktigt inte eftersom jag blev bannad för att känna på min kompis bil om den var låst eller inte och eftersom vi satt i discord så hörde ni inte att han fråga mig om jag kunde kolla om den var det. Men jag är öppen på förslag om ni skulle ha något tips. Jag tar gärna emot förslag för att jag vill att Unive ska växa och utvecklas till en bättre server än vad den redan är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att kanske inte gå känna på en bil även om det skulle va min kompis för att det kan se konstigt ut för andra som är runt om mig. Istället säga att han får kolla genom exempel menyn.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka