Accepterad ThelaughingDuck1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampusg

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ThelaughingDuck1/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e7ef4c1

Vad är din discord tagg? ThelaughingDuck1

Vem var det som bannade dig? Ludden

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-19 014341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? När jag och en kompis sov över så tyckte han att det var en bra ide att gå in och lalla skiten på unive när jag låg och sov, han gjorde det för att han vill att jag ska spela på en annan rp server med han. Men jag vill ej det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej vad som hände då jag låg och sov. Sedan när jag skulle gå in och rpa idag. För att jag har varit bortrest sen i lördags, då hade jag varken tillgång till dc eller Fivem servrarna. Min kompis ville inte berätta det för mig efter han gjorde det. Så att därför vet jag inte svaret. Men det står Racism, staff diss och c-logg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Min kompis älskar att få uppmärksamhet utav andra och han gibbar också på en annan fivem server. Så att när vi sov över häromdagen så gick jag och sov. Sedan så loggade han in på min dator och började göra massor med saker. inne på fivem och dc. Han började till och med radera massor filer som var viktiga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var såpass längesedan jag blev bannad på unive såå att jag kommer inte ens ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom jag visste inte vad han gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag inte ska låta min kompis sova här mer eller att jag ska byta lösenord till min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör du om detta kommer du inte tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka