Inaktuell ThelaughingDuck1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampusg

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Grön

Ditt discordnamn: ThelaughingDuck1

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag känner att jag vill bidra med någonting till servern eftersom jag har spelat på den här servern så pass länge så att jag känner att jag vill bidra med något tillbaks till servern. Jag kommer att kunna bidra med erfarenhet inom staff arbetet, professionalitet inom staff arbetet och jag kommer att vara aktiv samt visa engagemang.
Visa de ursprungliga resultaten

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att någon ligger på en låg nivå, rp nivån är något som skulle kunna förbättras enormt på servern. Jag ser flera problematiska spelare varje dag som inte är ute efter att hitta en bra rp.

Därav problem som förekommer dagligen inom unives rp är följande:
- C-logging
- Försök av vdm
- rasism - sexism
- försök till rdm (ibland)
- att man inte rpar på sunt förnuft.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi tillsammans kan lösa alla dessa problem genom att uppmana alla att dem inte ska vara rädda att skriva reports, utan det hjälper oss väldigt mycket. Vi kan också kommunicera med varandra ifall någon ny staff vil ha hjälp med att specca en person så skriver man det i staff chatten ig. Men för att lösa dem flesta problemen så ska man kunna kommunicera med andra staffs ifall man kanske har gjort en felaktig ban så kan man ta hjälp utav andra staff medlemmar. Men det mest viktigaste är att specca folk och ta dem reports/help som görs utav andra spelare på unive.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff betyder för mig att jag är bestämd när det behövs, men rättvis. Om en röd spelare bryter reglerna, tar jag tag i det direkt. Om det är en grön spelare, pratar jag lugnt med hen och förklarar vad som gäller. Jag kollar också nya spelare och visar dem grunderna på Unive så att de känner sig välkomna. Jag skriver ut många specc kontroller med respektive staff teamet. Samt håller jag reportsen ORANGA O GRÖNA INGET ska vara rött.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig som går i skolan så kommer jag att kunna vara aktiv cirka 4-5 timmar per dag men på helger kan jag inte svara exakt men det kommer att bli betydligt mer då iallafall. Men på tisdagar och torsdagar så har jag fotbolls träning så jag kommer inte kunna vara aktiv från 20:00 då, sen så har jag match en gång per helg också men annars så ser det ut sådär.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan 11:e januari 2025. Det står att jag har varit aktiv på unive sedan igår (14-09-2025) men jag var bortrest sen när jag kom hem så var jag inte med i unive discorden men jag vet att det är 11:e januari för att det står i min profil i forumet.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag kan grejer om staff arbetet för att min kompis är staff så han har berättat det mesta om staff-jobbet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell, donation och servervakt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka