Accepterad TheEpicSampe | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheEpicSampe

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/enkebabtack/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Kebab#8302

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Smith. Dragan har en brorsa som heter Diablo Smith och när dem 2 var 13år så bodde dem i USA och började umgås med fel personer. Dragans pappa blev dödad i Sverige när Dragan var i USA och Dragan vill hämnas hans pappas död. därför har Dragan kontakter som han vet skulle klara något sånt. Dragan har suttit i fängelse både i USA och i Sverige. Han är 31år gammal och han har en flickvän som bor i en annan stad. När han bodde i USA så reste hans mamma iväg till Iran och kom aldrig tillbaka för att hennes plan hon åkte med störtade och Dragan var i depression i 7 år. När han var 20 så åkte han tillbaka till Sverige och har bott ensam i 11 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem Jag kommer att bidra med bra rp nivå och inte lalla. Jag kommer att följa alla regler och spela utifrån sunt förnuft. Jag har en bra rp nivå redan nu och vill förbättra den ännu mer. Jag kan reglerna och kommer att följa dem. Jag har kompisar som kör på servern samt att jag har spelat här många gånger innan samt varit krim, helper m.m.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att jag själv ska hålla min rp nivå uppe vilket gör att andra på servern kommer att göra likadant och i slutändan kommer det inte att bli kaos. Jag ska bidra med god stämning inne på servern och bidra med bra och roligt rp för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spela för att själv vinna alla scenarion. Det blir tråkigt i längden och man ska alltid spela för att alla inblandade parter ska ha roligt. Man ska rpa scenarion som att det vore verkligheten och det kan därav ge motparten vinst.

Hur hittade du Unive? Genom serverlistan på svenskt filter. Jag började spela här i början av 2021 och då tog jag en paus under sommaren. På vintern så tog jag break från fivem igen och spelade på en annan server och nu vill jag tillbaka hit igen.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka