Thecochiemen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kakor6732/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? The Cohcieman#6681
Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Mohammed Abdul, Mohammed är född 2005-04-30. Mohammed kom till sverige för 4 år sedan. Mohammed växte upp i nigeria och flytade till sverige när han var 12. Mohammed växte upp i sveriges getton runt droger, vapen och även alkohol. Mohammeds uppväxt var dålig, han hade aldrig följt någon annans regler än hans egna. Mohammed var jämt aggresiv och detta gjorde att han ofta hamnade i trubbel med bland annat polisen. Mohammed har sen liten haft ett intresse för bilar men även motorcyklar. Under denna tid så har Mohammeds beetende bara blivit värre och han har även blivit mer intrisserad av ett job.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag tar rp väldigt seriöst samt så följer jag alla regler, i både dc och på servern (fivem). Jag har en passion för rp och jag har spelat på rp servrar sen ett par år tillbaka. Jag vill även bli whitelistad så att jag kan få utöka min rp genom t.ex jobb. Jag och mina vänner tar denna server väldigt seriöst och vi hatar när folk inte gör det. Genom att jag blir whitelistad så tror jag att jag kan få mer folk att kunna bli angagerade i rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan bli mer angagerad i servern, samt att jag vill kunna rpa på bästa sätt genom att t.ex jobba på ställen som kräver att man ska kunna rpa.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom ett par vänner som har spelat på unive ett bra tag och dom vet vad dem gör.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på rp samt att kunna inspirera mer personer att börja hålla på med rollspel. Jag tycker även att det är väldigt kul att rollspela och jag vill kunna dela denna glädje med andra. Jag vill även hjälpa servern genom att bidra med mitt rollspel så att mer personer kanske börjar följa reglerna.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag endast på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? The Cohcieman#6681
Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Mohammed Abdul, Mohammed är född 2005-04-30. Mohammed kom till sverige för 4 år sedan. Mohammed växte upp i nigeria och flytade till sverige när han var 12. Mohammed växte upp i sveriges getton runt droger, vapen och även alkohol. Mohammeds uppväxt var dålig, han hade aldrig följt någon annans regler än hans egna. Mohammed var jämt aggresiv och detta gjorde att han ofta hamnade i trubbel med bland annat polisen. Mohammed har sen liten haft ett intresse för bilar men även motorcyklar. Under denna tid så har Mohammeds beetende bara blivit värre och han har även blivit mer intrisserad av ett job.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag tar rp väldigt seriöst samt så följer jag alla regler, i både dc och på servern (fivem). Jag har en passion för rp och jag har spelat på rp servrar sen ett par år tillbaka. Jag vill även bli whitelistad så att jag kan få utöka min rp genom t.ex jobb. Jag och mina vänner tar denna server väldigt seriöst och vi hatar när folk inte gör det. Genom att jag blir whitelistad så tror jag att jag kan få mer folk att kunna bli angagerade i rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan bli mer angagerad i servern, samt att jag vill kunna rpa på bästa sätt genom att t.ex jobba på ställen som kräver att man ska kunna rpa.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom ett par vänner som har spelat på unive ett bra tag och dom vet vad dem gör.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på rp samt att kunna inspirera mer personer att börja hålla på med rollspel. Jag tycker även att det är väldigt kul att rollspela och jag vill kunna dela denna glädje med andra. Jag vill även hjälpa servern genom att bidra med mitt rollspel så att mer personer kanske börjar följa reglerna.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag endast på Unive.