Nekad Thecochiemen | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thecochiemen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kakor6732/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? The Cohcieman#6681

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Mohammed Abdul, Mohammed är född 2005-04-30. Mohammed kom till sverige för 4 år sedan. Mohammed växte upp i nigeria och flytade till sverige när han var 12. Mohammed växte upp i sveriges getton runt droger, vapen och även alkohol. Mohammeds uppväxt var dålig, han hade aldrig följt någon annans regler än hans egna. Mohammed var jämt aggresiv och detta gjorde att han ofta hamnade i trubbel med bland annat polisen. Mohammed har sen liten haft ett intresse för bilar men även motorcyklar. Under denna tid så har Mohammeds beetende bara blivit värre och han har även blivit mer intrisserad av ett job.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag tar rp väldigt seriöst samt så följer jag alla regler, i både dc och på servern (fivem). Jag har en passion för rp och jag har spelat på rp servrar sen ett par år tillbaka. Jag vill även bli whitelistad så att jag kan få utöka min rp genom t.ex jobb. Jag och mina vänner tar denna server väldigt seriöst och vi hatar när folk inte gör det. Genom att jag blir whitelistad så tror jag att jag kan få mer folk att kunna bli angagerade i rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan bli mer angagerad i servern, samt att jag vill kunna rpa på bästa sätt genom att t.ex jobba på ställen som kräver att man ska kunna rpa.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom ett par vänner som har spelat på unive ett bra tag och dom vet vad dem gör.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på rp samt att kunna inspirera mer personer att börja hålla på med rollspel. Jag tycker även att det är väldigt kul att rollspela och jag vill kunna dela denna glädje med andra. Jag vill även hjälpa servern genom att bidra med mitt rollspel så att mer personer kanske börjar följa reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag endast på Unive.
 
1. https://steamcommunity.com/profiles/76561198431991714/

2. Anton

3. AnToN#3470

4. 1990-02-10

5. Han föddes på BB i Ljungby. Han fick börja på dags när han var 1 år och 1 månad på helgerna var dom mycket och fiskade för pappa Göran var med i ett sport fiske team så Göran försökte lära han att meta. När han var 3 år så var hans mamma med i en singelolycka på väg till sitt jobb i Älmhult. Hon jobbade på IKEA då. När hon var med i den olyckan så dog hon. Hon flög ut genom bilrutan och rakt in i ett räcke med huvudet först så hon bröt nacken och fick åka till ett sjukhus nära och där skulle de försöka hjälpa hans mamma men det gick inte för hon var helt medvetslös. När jag undrade var mamma var så sa pappa att hon var död och att hon hade varit med i en bilolycka då blev Han jätte rädd så Han grät. Vi hade massor med bild spel som vi kollade på en vecka efter för att det skulle lättna lite och inte börja gråta då sedan var det begravning två veckor efter det hade hänt. sedan när han var tonåring fick han nya och roliga vänner som han spelade med och fiskade med. Han fick bra avgångsbetyg och sökte efter jobb.

6. Jag borde bli Wl för att jag är en av dom som har spelat FiveM ganska länge och jag har en ganska så stor bakgrund inom RP och det kan bli bra RP när jag Rp:ar med minna kompisar så när jag och minna kompisar startar ett scenario så kan det bli ett bra scenario och det är detta jag vill åt när man kan skapa bra scenario och det kommer jag skapa på denna servern.

7. Har sett att det har varit många inne och har hört bra rycken.

8. Att ha rolig och visa vad jag går för och inte rpa för pengar och bilar.

9. spelar bara på denna
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top