The Golden Swat
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2009
Vad heter du på discord? The Golden Swat™#6801
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 45 timmar.
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 1-3 (mest 2)
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag.
Hur många timmar har du på FiveM? 45 timmar.
Vad heter du? Richie
Hur gammal är du? 12
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill göra staden säkrare och jag vill gärna vakta saker/byggnader och hålla folk säkra.
Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag vill utöka en hell del av min RP och vill testa på det här jobbet och om jag tycker om det så stannar jag kvar.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Litegrann, jag vet att de vaktar saker/byggnader och håller folk säkra, de gör också bevakning och mobil patrullering, larmövervakning, konsulttjänster och säkerhetsutredningar.
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodiciplin är att man man ska kort säga vad man vill och man ska använda T.ex. kom, klart slut och uppfattat, det är en av de vanligaste man använder i radion när man pratar.
Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas vakt hjälper och lyssnar på människor även om det inte har rapporteras på radion. När man är bland andra så ska man bete sig på ett väldigt professionell och inte skoja lalla runt. Jobbet som Securitas vakt är ett viktigt yrke i samhället. Vapen ska endast användas när man känner sig eller andra hotade. T.ex. drar någon ut ett vapen och börjar skjuta så får man skjuta tillbaka för att rädda andra/dig själv människor.
Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Om det är T.ex. utanför en carmeet och jag ser detta så är det första jag gör är att anropa andra kollegor så de kan ringa polis. Det beror på hur allvarligt det är så och hur situationen är så reagerar jag efter det. Om jag väljer att vänta på förstärkning eller ifall jag går dit och försöker hjälpa personen i nöd.
Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag springer fram till personen och försöker stoppa det när jag får kontroll över gärningsmannen så sätter jag på han handfängsels, jag kommer att använder el pistolen om han går attack mot mig. om han inte lyssnar på mina instruktionerna. varnar jag honom att jag kommer använda el pistolen.
Har du några andra frågor? Förmodligen inte.
Vad heter du på discord? The Golden Swat™#6801
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 45 timmar.
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 1-3 (mest 2)
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag.
Hur många timmar har du på FiveM? 45 timmar.
Vad heter du? Richie
Hur gammal är du? 12
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill göra staden säkrare och jag vill gärna vakta saker/byggnader och hålla folk säkra.
Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag vill utöka en hell del av min RP och vill testa på det här jobbet och om jag tycker om det så stannar jag kvar.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Litegrann, jag vet att de vaktar saker/byggnader och håller folk säkra, de gör också bevakning och mobil patrullering, larmövervakning, konsulttjänster och säkerhetsutredningar.
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodiciplin är att man man ska kort säga vad man vill och man ska använda T.ex. kom, klart slut och uppfattat, det är en av de vanligaste man använder i radion när man pratar.
Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas vakt hjälper och lyssnar på människor även om det inte har rapporteras på radion. När man är bland andra så ska man bete sig på ett väldigt professionell och inte skoja lalla runt. Jobbet som Securitas vakt är ett viktigt yrke i samhället. Vapen ska endast användas när man känner sig eller andra hotade. T.ex. drar någon ut ett vapen och börjar skjuta så får man skjuta tillbaka för att rädda andra/dig själv människor.
Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Om det är T.ex. utanför en carmeet och jag ser detta så är det första jag gör är att anropa andra kollegor så de kan ringa polis. Det beror på hur allvarligt det är så och hur situationen är så reagerar jag efter det. Om jag väljer att vänta på förstärkning eller ifall jag går dit och försöker hjälpa personen i nöd.
Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag springer fram till personen och försöker stoppa det när jag får kontroll över gärningsmannen så sätter jag på han handfängsels, jag kommer att använder el pistolen om han går attack mot mig. om han inte lyssnar på mina instruktionerna. varnar jag honom att jag kommer använda el pistolen.
Har du några andra frågor? Förmodligen inte.