Inaktuell The Don | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The Don

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Enkido

Ditt discordnamn: The Don#1111

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2006

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vara en utmärkt kandidat för att bli en staff-medlem i er FiveM-server av flera skäl. För det första har jag erfarenhet av att spela FiveM och är även en servervakt just nu. Som en erfaren spelare har jag god förståelse för de problem som kan uppstå på en FiveM-server och hur man löser dem på ett effektivt sätt.

Utöver min erfarenhet har jag också många värdefulla kompetenser som skulle göra mig till en bra staff-medlem. Jag är en utmärkt kommunikatör, både skriftligt och muntligt, och jag har ett positivt sätt att hantera stressiga situationer. Jag trivs i teammiljöer och är van vid att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma mål.

Jag är också mycket tillgänglig och kan delta i staff-möten eller hantera serverfrågor när det behövs. Jag är redo och villig att arbeta flexibla tider och kommer alltid att vara tillgänglig för att hjälpa till att lösa eventuella problem som kan uppstå på servern.

Jag har en passion för FiveM och har alltid velat vara en del av ett team som arbetar för att skapa en bättre spelupplevelse för alla på servern. Jag tror att min erfarenhet, mina kompetenser och min tillgänglighet gör mig till en utmärkt kandidat för staff-teamet.
Jag förstår också alla regler för servern och är kapabel att ta bra beslut när det kommer till att hantera problem. Som en staff-medlem kommer jag att vara ansvarig för att upprätthålla serverns regler och se till att alla spelare respekterar dem. Jag är redo att ta på mig denna uppgift och är övertygad om att jag skulle göra ett bra jobb.

Sammanfattningsvis tror jag att jag skulle vara en värdefull tillgång till er FiveM-server som en staff-medlem. Jag är passionerad om spelet, har relevant erfarenhet, starka kommunikationsfärdigheter och är mycket tillgänglig. Jag ser fram emot möjligheten att arbeta med er och bidra till en bättre spelupplevelse för alla spelare på servern.

Commands lista:

/addkey: Lägger till en nyckel i en spelares inventering eller samling.

/bring: Teleporterar en spelare till användarens nuvarande plats.

/clearchatforall: Rensar chatten för alla i servern.

/freeze: Förhindrar en spelare från att röra sig.

/giveitem: Ger en specifik föremål till en spelare.

/goto: Teleporterar användaren till en specifik plats.

/kick: Tar bort en spelare från servern.

/noclip: Tillåter användaren att röra sig
genom väggar och andra fasta objekt.

/togglename: Låter dig se personens namn över huvet.

/revive: Återupplivar en spelare.

/setjob: Sätter en spelares jobb eller roll.

/skin: Ger menyn så att en spelares utseende eller klädsel kan ändras.

/spec: Sätter användaren i observatörs-läge, vilket låter dem observera spelet utan att delta.

/svban: Förbjuder en spelare från servern i bara en timme.

/toggleid: Toggla användarens display-ID av eller på.

/tpm: Teleporterar användaren till checkpointen på kartan.

/vehicle: Spawner ett fordon för användaren.

/who: Visar en lista över spelare som för närvarande är anslutna till servern.

/ooc: Låter dig skriva i chatten för alla i servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-10 timmar, beror på om det är helg eller inte. På Helger kan jag annars vara aktiv 10+ timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? 3-5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka