Nekad THE BIG DREE23 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

THE BIG DREE23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? THE BIG DREE23

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Salim Moberg 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll lungn trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Salim är en vanlig grabb från förorten men han han valde inte kriminella livet utan han valde att jobba ihop sina pengar på jobb och gillar att umgås med sina vänner. I framtiden vill han ha barn och jobba som läkare. Han växte upp i rosengård med sin ensamstånde mamma. Han har gått i skolan och gmnasium och försöker hita ett bra jobb nu ska han flytta tillö en ny stad och i den staden har han tänkt att skaffa ett bra jobb, många vänner och ett bra liv övrigt. Men vi får se vart staden tar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös men även rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska följa ett scenario och att man inte ska spela för sin egna fördel. Man ska spela föär att alla ska ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig bliovit bannad men om jag gör något fel så lät jag mig av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive utan medlemskap ett tag och har rp at ganska mycvket och mina vänner lät mig massor.,

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka