Accepterad salih095 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

salih095

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? salih

Vad är ditt discord namn? ghost2121333

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: salim osi 2003-10-20-4700

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Agressiv, konstig, känslokal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej, min karaktär heter salim osi och är 22 år gammal. Under de senaste åren har Ahmed upplevt ett komplicerad och tragiskt tillvaro, farsan mördades av ett kriminellt gäng, morsan lever än idag och är alkoholist beroende och tyvärr har han inga syskon. Efter händelsen med farsan lever Ahmed i ett ekonomisk kris, vilket har lett till att han bor ute/sover på gatorna. Ahmed gillar att jobba som en taxikurir och han försöker nå kontakten, men ingen svarar honom. Hans levnads mål är att kunna försörja sig själ

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och följa reglerna och för att utveckla en bra rp och läsa reglerna och jag gör det roligt för alla i rpen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Under ett scenario är det viktigt tänka efter att spela för en positivt spelupplevelse både mig och motpartnens vinst under scenariot. till exempel om två bilar är efter mig och de går ut från bilen och riktar, måste jag gå ut ur bilen, ta upp mina händer och lyssna på de. Ett sådant spelupplevelse ska förekommas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja elle typ inte min kusin har varit på min dator o gjort mig bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (RDM - Random Deatchmatch innebär att man inte dödar någon utan ett giltig anledning, Suntförnuft - att man ska tänka logisk innan man påbörjar med något, VDM - Vehicle Deathmatch innebär att man inte ska använda bilen som ett vapen, exempelvis köra på en människa, powergaming 1 - Man ska rpa på skador om man blir skjuten, olycka osv, powergaming 2 - innebär att man inte ska köra för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka