Nekad THAT GUY | Ban Överklagan [lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

THAT GUY

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168041875/

Ditt Hex-ID: 110000147fd3393 (Hex)

Vad är din discord tagg? thatgu_y

Vem var det som bannade dig? (discord bann) vet inte hur man ser de

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-12-24_001931023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skickade bild på 320...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i dc me några grabbar som höll på o lalla runt i unive. De ba gick runt o slog random personer o körde över folk me bilar osv. Sen sa en grabb ska vi spamma bilder på 320 i discorden. Sen började alla spamma så jag skickade några bilder detta är nåt jag ångrar grovt. Jag skyller inte ifrån mig på grupptrycket det var ett efterblivet val av mig o göra som jag aldrig kommer göra om igen. Detta var runt 5-6 månader sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde helt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns en gång när för 1 år sen när jag åkte 200 igenom torget blev bannad 2 dagar för pwg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt vad fan jag gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på vad jag gör innan jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp Go Jul!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka