Nekad Rk33333 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realrk

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199744514171/

Ditt Hex-ID: 11000016a59787b

Vad är din discord tagg? realrk1

Vem var det som bannade dig? 320, toris, skulle du kinna ge en anledning till att du nekar så slutar jag spendera tid på att göra onödiga överklagan tack.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-07 184444.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var perma bannad för staffdiss sen från ingenstans blir jag anklagad för doxxing av staff sen blev jag klakeskobannad från ingenstans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag staffdissa var permabannad sen säger toris att jag har doxxat staff vilket jag ej gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu ska jag berätta allt från början och ska inte lämna ut någon detalj, jag blev tillagd i en grupp då det var en meta grupp på en annan server som heter deepcity roleplay alla där vart P-bannad från unive och jag kände alla där från unive då sen så skickade någon en bild på Rozi,s fulla namn vem det var kan jag skriva till på pm har bevis material sedan jag var också P-bannad då o leta efter en ny server för att jag ej kunde köra på unive längre sen så såg scizzy chansen att säga detta till toris bara för att försöka bli till MA då han skicka bild på meddelandet och skrev Rk och hans vänner och att han var den som la in mig i gruppen är jag säker på och att detta var hans vänner och han förösker bara skylla bort för att bli MA och det funkade för honom och ni kan se nu vart han befinner sig på en klakesko ban för staff abuse och jobbkouruption och rdm o terrordåd jag har klippet på hans terordåd o staffabuse sedan så skickade någon också en bild på Hapyxz har också namn på personen och bevis material då skickar han det till hapyxz för att försöka få en unban för att kunna komma tillbaka till servern sen säkert göra om det han gjorde efter det så skriver han till rozi att han har försökt skydda hennes som kallad dox men han ljuger bara för att kunna få en unban och vi är vänner så han försöker få mig klakesko bannad för han visste att han skulle gå och göra massa skit o staffabuse och jag lovar skulle aldrig gått så långt till att doxxa nån och det var en swish bild på hennes namn då jag faktiskt sa till dem att de lite to far att gå in o göra så där har du historian jag har inte vart med om någon sånt äckligt som doxxing bara vart perma bannad med flit för att skulle byta till fjällen rp det var därför jag staff dissa man den servern är absolut skit och inget toppar unive. Take me back philip kommer inte staffdissa igen utan att försöka bli staff dok och sen så skickade dem också bilder på dig philip320 ifall du skulle vilja ha de beviset också då

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har vart bannad flera gånger men lärt mig från de flesta av mina bans men lär mig utav mina bans hela tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt de jag sa till mio dok att jag sa förlåt till han och han tog emot mitt förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och det kommer inte ske igen blir jag indraget till någon sån grupp lämnar jag direkt och ska inte vara med fake vnner igen. snälla jag vill bara komma och rpa som vanligt igen 320 kan du läsa denna överklagan med den snällaste delen utav ditt hjärta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? OBS! Detta är mitt andra forums konto då mitt andra är helt buggat jag lovar har ej gjort något som är klakesko nivå jag ber om att få en till chans då ingen annan server känns som unive för mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka