Accepterad THAT GUY | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

THAT GUY

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: THAT GUY Hälsar#7614

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har alltid gillat att rpa på unive och även hjälpa många nya personer i unive. Har märkt på senaste att det pågår alldeles för mycket lall och allmän tråkig rp på unive och då vill jag komma in och fixa det problemet. Har även varit MA för någon månad sen. Är även en riktigt krigare skulle jag säga om jag verkligen vill något så kommer jag göra det och om jag gillar det kommer jag kriga för det o jag gillar unive! Jag har rpat på unive ganska länge nu skulle jag säga och på den tiden har jag sett det mesta lall,rdm, vdm clogg osv tycker det är så tråkigt att se därför vill jag få ett stop på de nu har verkligen försökt hålla uppe rpn men de kan man knappast som sv man bannar dom i en timme sen är dom tillbaka så tråkigt vill kunna få bort dom helt från unive dom hör inte hemma här. Speciellt de kriminella som går in på unive för o skjuta det är så sjukt tråkigt asså är så sjukt trött på det kommer göra allt för att få bort varenda en av dom. Om jag te.x blir Rp ansv kommer jag specca minst 5 timmar om dan samma med support ansv osv. Samma som när jag var MA då krigade jag med det. Har även märkt att de är så sjukt lite social rp på unive. Är också aktiv i pm och på forumet tar som längst 20 min innan jag svarar beror på vad jag gör. Är även väldigt lugn av mig o har bra tålamod tänker även alltid en extra gång innan jag gör något.

Sammanfattning: Vill höja rp miljön.

Mitt mål: Få bort alla problem spelare kommer göra allt för att få bort dem.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15.30 till 23.00 har träning 17.00 (hockey)
Tisdag: 14.30 till 23.00 om jag inte är ute.
Onsdag:15:00 till 23.00 träning 17.00 (hockey)
Torsdag: 16.00 till 23.00 har träning 17.00 (hockey)
Fredag: 14.30 till 02.00 eller mer
Lördag; 14.00 till 02.00 eller mer om jag inte har match eller något annat
Söndag. 1400 till 02.00

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 1år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har lite erfarenheter från när jag var Medlemskaps ansv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo för allt

+rep Bra ansökan, bra skrivet, aktiv, trevlig, mogen grabb. Förtjänar positionen!

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka