Accepterad ThaiTaxi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? ThaiTaxi#8435

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Känner att jag passar för detta arbete då jag är driven till att hjälpa unive med meldems antagingar samt att se till så att rätt folk kommer in på servern men även för att ge stöd till servern å hjälpa till med alla medlems ansökningar/intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är väldigt driven till att vara MA då jag känner att jag vill hjälpa denna servern då den gett mig mycket minnen och vill hjälpa servern och jag är ingen som blir MA för perms utan jag vill verkligen hjälpa till med ansökningar/intervjuer och vill se till att rätt personer kommer in på unive samt att inga lallare kommer in och se till att servern får rätt spelare. Samt att jag är bra på att jobba i grupp och sitta och hjälpa folk som behöver hjälp med något.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta Folk med Glädje och seriöshet för att visa att denna intervju är väldigt seriös och att detta är ingen intervju man lallar på utan lallar man ska man ej finnas på servern samt att denna intervju man tar för att bli medlem är då din chans att visa att du verkligen ska va medlem på unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att denna roll är inget du bara får för att få tillgång till hela servern utan att du måste visa att du ska vara medlem på servern och att du faktiskt kan bete dig och att du inte bara är medlem för att du ska in och lalla på servern och leka runt utan att rollen ska verka speciell och att seriöst folk har rollen och inte att vem som helst kan få/ha Medlems rollen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Inte ska lalla, va oseriösa samt att de inte bara inte ska in på servern för att leka allan ballan samt in på servern för att bara skjuta. att de har kolla på grundreglerna och är ute efter att ha bra RP och inget 100k & die som vi inte vill ha på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att se till att folk får svar/ta intervju för att bli medlem men även att specca lite som MA och även hålla koll på alla som lallar och håller på. Även att se till att ta in medlemar som verkligen vill RPa seriöst och inte LALLA men även att jag ska se till att jag hjälper servern med att se till att folk väljer unive och ser att det är en seriös server.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar: 3-4 timmar om dagen dedikerat till unive. Lov/Helger: 6-7 timmar dedikerat till unive.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har väldigt bra tålamod.

+rep. Bidrar till servern mycket. aktiv spelare. och allmänt kunnig inom de mesta

+rep. Har känt denna grabben ett bra jävla tag nu, nästan 1 år skulle jag tro om inte mer. Har är otroligt erfaren och vet hur RP ska gå till. Han är väldigt social av sig och bemöter folk på ett bra och trevligt sätt. han borde verkligen bli Medlemskap Ansvarig. Mvh Toro 521

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Medlemskaps Ansvarig Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka