Inaktuell Norton2.0 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Vad heter du på discord? Gladnorton#9947

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? var Medlemskaps ansvarig förut men blev demotad jag var lite för inaktiv men varför jag var inaktiv var för att jag hade mycket i skolan. Men nu är det bättre och tänkte ansöka till MA och jag tycket att det var roligt och man lärde känna folk mer så man blev typ som ett litet Community alla var så trevliga så då tänkte jag igår att hade det inte varit ganska kul. och då valde jag att ansöka.
Men sen är det också för att jag vill få in så många in i servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har respekt mot alla även fast jag kanske har bråkat eller något med den personen och man ska alltid vara trevlig så när vi har intervjun så ska jag vara trevlig och inte skrika och vara otrevlig för då kanske personen inte känner sig välkommen hit till Unive.

Jag kommer vara aktiv nu. Ja jag kommer vara aktiv och nu när det är sommar lov kommer det ju gå bättre och då lam jag ju sitta och hålla på med MA sakerna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt samt professionell så folk tänker att staffsen är bra här och rekommenderar servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att man kan göra mer saker typ som att börja jobba på kanske något mer socialt ställe. Göra mer utförliga scenarion tillgång till mer saker som typ /x /b. Men även att man är en i Community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? vara snäll mot alla inte hetsa man ska ha respekt mot alla som kör på unive vi är ett Community så man måste vara snäll samt följa reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att få in mer folk i Community och göra så att icke medlemmar slutar att lalla och kanske ansöker till Medlem. Inte lalla själv för då kanske medlemmarna lallar om man är en MA eller staff ska man vara en förebild för alla medlemmar

Hur ser din aktivitetet ut? Helger =14 timmar - vardagar = 6-8 timmar - lov = hur länge som helst -

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? en sak bara så ni vet så har jag varit MA sen innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka