Nekad TeZzz | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TeZzz

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? elliot_kebbabrulle

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasin Jonasson, 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool snäll rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yasin växte upp i en ort utanför stockholm. Han vill tjäna bra med pengar men tänker inte på vad han gör ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp. Vill helst ha det kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Min utgångspunkt är inte att vinna scenariot utan jag kan ta en förlust på ett bra sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa respekt om andra medlemmar. Ingen online dejting i serven. Använd inte server som reklam.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det här ät min första gång jag spelar rp i fiveM så jag kommer ställa många frågor. Både för jag inte förstår men också för jag är social.

Hej @TeZzz
Du behöver utveckla din karaktärsbeskrivning, bakgrund och framtidsplaner.

Du har 24 h på dig att korrigera och svara på detta meddelande annars nekad din ansökan automatiskt.

Nekad.
Anledning:
ej svarat på 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka