Accepterad Tewn | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tewn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? tewn_

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter August Persson och är född i Örebro och hans i hans uppväxt så bodde han med sin mamma i ett fattigt område i västra Örebro. Augusts mamma jobbade som en kasörska på ICA och sparade upp en stor del av lönen från hennes job så att August kunde skaffa sig ett bra liv i staden Unive när August blev 18. När August blev 19 år så fick han höra att sin mamma hadde döt i en bil olycka. Detta gjorde att August fick en flashback till när han var 13 där han lovade sin mamma att han skulle bli rik och detta gjorde att August ville starta ett företag som kommer bli stort, men August som var uppväxt i ett fattigt och dåligt område så var han lite kriminellt inriktad så i bakgrunden på hans projekt att bli rik och ha ett företag så tar han del av kriminella aktiviteter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mer aktivitet och rolig rp, och jag följer reglerna som de står. Jag är en snäll person som gillar rp och jag har erfarenhet in rp. Jag vet hur man rp'ar så att det blir så realistiskt som möjligt och jag vet reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte försöka använda sig av sina fördelar som att tillexempel att köpa en bil bara för att den är snabb sen uppgradera den bara så den är snabb så när polisen eller någon annan är efter dig så blir det mycket ojämt för du har den snabaste bilen i spelet eller en båt eller flygplan som gör det extremnt ojämt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming - Din gubbe vet saker som den inte vet, typ att din vän säger saker till dig som är server inriktad till dig på discord. RDM - Random Death Match, du dödar någon utan anledning. FearRp - du måste värna för dit liv. NLR - Du vet saker som hände precis innan du dog. PowerGaming - Du använder dinna fördelar som gör att det inte blir realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på många olika rp servar och har spelat andra rp spel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? rp är min favorit genre av spel och jag kan samarbeta med staff om något har hänt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka