Nekad Agge_11 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agge_11

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? Agge

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: August Bulle 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, lugn, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: August Bulle växte upp i en tuff förort där han snabbt lärde sig att det inte alltid är lätt i livet. Han fokuserade hårt på skolan eftersom att det var hans ända väg ut. Med sina bra betyg kunde August Bulle studera inom bilbranschen. Han fick senare jobb på en bilaffär där han fick reda på att han var en skicklig försäljare och öppnade därför sin egna affär med låne pengar. efter 1 år är August Bulle 24 och har betalt av sina skulder. Men 1 år senare så öppnar en ny bilaffär och konkurrerar ut min. August Bulle får det tuff men tänker inte ge upp och tänker hela tiden på en väg ut, framför sig så har han planer för att bli en bra försäljare igen och bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att vara en rolig person för servern och verkligen leva mig in i spelet, jag kommer skapa bra och roliga scenarion med social RP och ha hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska anpassa sig för vad man själv tycker är kul och passar bäst utan för andra i servern också.
Tex om jag rånar en kiosk och sedan flyr med en helikopter så att polisen inte kan göra något åt saken.
Detta förstör alltså upplevelsen för polisen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat loging, RDM, PWG

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Skrev fel, mitt namn på discord är agge9949 kan inte ändra det till Agge.

Nekad du får göra en ny ansökan med rätt discord denna gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka