Accepterad Tese | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tese

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Clausson

Vad är ditt discord namn? theoclausson#6577

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Håkansson är en 32-årig man från Malmö

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? oförutsägbar, snäll och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karl Håkansson är en 32-årig man från Malmö med en bakgrund präglad av kriminalitet och ett liv på fel sida av lagen. Han växte upp i ett utsatt område där våld och droger var en del av vardagen. Redan i tonåren blev han involverad i mindre brott, vilket senare utvecklades till allvarligare kriminalitet, inklusive narkotikahandel och utpressning. Under åren har han suttit inne flera gånger och byggt upp ett rykte inom den undre världen. Efter sin senaste fängelsevistelse säger sig Karl vilja lämna det kriminella livet bakom sig. Han har börjat delta i ett rehabiliteringsprogram och drömmer om att starta ett företag som hjälper unga i riskzonen att hitta andra vägar än kriminalitet. Framtiden är oviss, men Karl är fast besluten att bryta med sitt förflutna – även om det visar sig vara den svåraste utmaningen hittills.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp. Förhoppningsvis långa realistiska scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska inte vinna varje scenario jag är med i. tex om jag blir rånad ska jag inte bara skjuta rånaren i huvudet för jag har en pistol, istället göra de så att han har full kontroll och att jag är rädd.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tar min rp seriöst och har aldrig brutit mot något.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, jag ska inte göra något mot polis som jag inte gjort i verkligheten tex jag ser en polis och gasar upp i 200 bara för att. Sunt förnuft är den bästa reglen enligt mig, jag ska bete mig som en människa och inte tex tränga mig i kö

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har inte supermycket erfarenhet av att spela, har dock kollat rp streamers osv i typ 10 år. Blir gärna en del av denna server och skapar roliga scenarion och erfarenhet.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Senast ändrat av en moderation:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka