Nekad TeoRoos | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

us5x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
29
Reaction score
195
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/litterallyurmother/

Ditt Hex-ID: steam:110000131e44cc3

Vad är din discord tagg? us5x

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: bild_2024-11-10_204325046.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår nu i efterhand att det kan ha varit lite orealistiskt och för mycket för min vinning, dock så valde jag själv i slutet att stanna eftersom jag förstod själv att det kan ha blivit lite fel och orealistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle göra en bilstöld och bestämde mig för att köra upp på en stig på ett berg för att försöka komma iväg från polisen, dock i slutändan hände det att jag kom lite offroad iväg från stigen och körde ifrån polisen där. Jag RPade på skador och valde tillslut själv att stanna eftersom jag själv fattade att det blev orealistiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut inte att det var en felaktig ban, det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare, jag är inte här för att förstöra upplevelsen för ändra, bara för att förbättra den och det var absolut inte med avsikt jag gjorde detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade försökt hålla mig till den stig/väg som fanns, eller om jag hade fått göra om allt helt hade jag nog inte kört upp på berget över huvud taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig från min ban, jag förstod direkt efter och det var även några polare också berättade att man ej fick göra så. Jag kommer självklart tänka igenom vart jag kör i framtiden för att försöka inte inte bryta några av serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka