Nekad Teomancileli15 | Medlem ansökning [Fadi151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Teomancileli15

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teoman cileli

Vad är ditt discord namn? Mästare16

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Men karaktär han är född i Turkiet han kom till Sverige när han blev 22 års åldern och han har jobbat som polis i Turkiet han var bästa rikspolischef där i Turkiet och han kommer bli en bra rikspolis chef i Sverige han brinner för det han var upp växt med sin familj i Turkiet han har 3 syskon till men han har fler syskon som han har träffat nu i Sverige han han har totalt 5 7 syskon Demir Yilmaz och Hamit özdemir de två är i Sverige de båda två är släkt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja det kan bidra med stora RP nivå jag kan bidra med att hjälpa server och fixar mer medlemmar till servern och så servern bli starkare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta alla vinna det ska va roligt för alla man ska göra så att det blir roligt för alla och det ska bli vinst för alla. Detta betyder att jag som person inte bara ska tänka på mig. Jag ska göra så att alla får kul och inte bara spelar för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort RDM är att man kör på någon utan anledning och att man använder en bil som vapen eller annat förmål.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag haft

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet inte jag kommer inte på nåt

Tillbaka