Nekad Teoman Demirok | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teoman Demirok

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teoman

Vad är ditt discord namn? Teomademirok42 eller Teomandemirok1

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Hamit Eren är född i Turkiet men han flyttade till Sverige när han blev 3 eller 4 minns inte exakt han dörm är polis och jobba som polis det han fick sin dröm han vill bli polis chef och det blev han. Han gick i skolan i Stockholm i Märsta sen gick han i Arlanda gymnasiet och det gick bra för han. Han hade sökt till vård och omsorg men efter det så gick han en polis högskola och han kom in på det och gick bra för han sen blev han polis och jobbar som polis än idag. Han har alla sina familjer här i Sverige. Totalt 9 syskon har han tillsammans båda killar och tjejer. Hamit är 21 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en positiv och bra RP nivå som ska vara perfekt. Och glädje till alla så alla tycker alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska vara med och vinna man vinner tillsammans och man ska ha kul med varandra och roligt med varandra man är ett lag tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort. VDM betyder att man dödar nån med ett fordon som vapen och att man dödar nåt utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Man ska vara lojal och snäll plus man ska sprida kärlek och positivtet i liven

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli medlemskap ansvarig och jag vill bli staff jag är jätte duktig och bra. Så ni vet jag har varit medlem tidigare jag vill flytta över min medlemskap hit till denna kontot jag har försökt i väntrum men det de sa du kan bara ansöka och be om de jag behöver bara medlemskap hit till denna kontot

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
kunde ej dem flesta reglerna på intervjun.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka