Teoman Demirok
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teoman
Vad är ditt discord namn? Teomandemirok42
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Hamit ät född i Sverige
och han bor i Sverige när han blev bästa killen som man har han har blivit jätte bra och väldigt bra uppfostrad av sin mamma hans mamma är ifrån Turkiet
killen har 9 syskon i familjen och han har kontakt med hela sin släkt han är smart duktig och lojal han kan allt har har gått i Arlanda gymnasiet i Stockholm i Märsta han har haft det jobbet men det har blivit bra för han grabben heter Ömer Demirok han vill ha ett bra jobb och leva ett normalt liv han intressant är buss,taxi,flyg,helkofter,ambulans och polis det är hans intresse han tycker också om brandkåren han tycker om att hjälpa folk och tycka folk. Han gillar att kolla på TikTok snapa och hjälpa hemma inget annat han kommer fixa ett bra samhälle han vill ta bort att kriminella i hela världen. Och han kommer alltid va den bästa han familje är bäst
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mer folk som inte lallar och jag kan göra detta till bra Rp nivå.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha kul och vinna tillsammans alla ska vara glada och lyckliga man vinner tillsammans och man har roligt och skrattar tillsammans och allt roligt ska man ha med varandra.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag förstå VDM att man använder ett fordon som vapen och att man dödar någon utan anledning. Jag kanske svarade fel för jag blandar ihop ibland
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har de bästa och bre erfarenheterna och jag har det bästa som finns som jag kan jag kan allt och alla regler.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill var bäretta att jag är lojal,snäll och rolig å jag älskar att lyssna på turkisk musik medans jag spelar jag älskar att sjunga på turkiska. Jag är en positiv person så ni vet om det
Vad är ditt discord namn? Teomandemirok42
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Hamit ät född i Sverige
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mer folk som inte lallar och jag kan göra detta till bra Rp nivå.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha kul och vinna tillsammans alla ska vara glada och lyckliga man vinner tillsammans och man har roligt och skrattar tillsammans och allt roligt ska man ha med varandra.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag förstå VDM att man använder ett fordon som vapen och att man dödar någon utan anledning. Jag kanske svarade fel för jag blandar ihop ibland
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har de bästa och bre erfarenheterna och jag har det bästa som finns som jag kan jag kan allt och alla regler.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill var bäretta att jag är lojal,snäll och rolig å jag älskar att lyssna på turkisk musik medans jag spelar jag älskar att sjunga på turkiska. Jag är en positiv person så ni vet om det