Nekad Teodor Tor | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ankarn

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016570722/

Ditt Hex-ID: 11000013ef5ef62

Vad är din discord tagg? Ankarn#2145

Vem var det som bannade dig? Philip320 är det enda jag uppfattar som namn så antar att det var h#n

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall,suntförnuft~!Akzab

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har gjort tidigare överklagningar och kontaktat staffs (sandberg) via DM och fått reda på att det var för att jag lallade helt enkelt, jag hoppade in i en ambulans, försökte gå in i en bil som var låst och sparkade på den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. när jag blev bannad åkte jag bil med min vän. Det jag blev bannad för var för att jag inte följde reglerna då jag inte hade koll på dem vid den tidpunkten, jag satte mig i en ambulans, jag försökte sätta mig i en låst bil och sparkade på bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först trodde jag att den var felaktig för jag förstod inte vad jag hade gjort som var fel, men nu när jag har fått svar på det har jag insett att jag gjorde fel och vet om det. Det var bara att jag är / var ny och inte hade koll på reglerna vid det tillfället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått två tidigare på 60 minuter styck, av den första lärde jag mig att man ALLTID skulle Roleplaya, oavsätt vad. AV den andra lärde jag mig att man inte fick slå andra spelare (RDM). Och nu då denna tredje för lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha läst reglerna innan jag började spela och inte hållit på så mycket utan att veta vad man får göra och inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad jag har lärt mig? Jag har lärt mig alla regler då jag har läst igenom dem noggrant, inte som den tidigare gång jag bara skummade igenom dem utan att ta med mig något ifrån dem. Nu har jag läst dem och vet hur jag ska bete mig och spela för att spela som man ska.
Om ni unbannar mig, vilket jag hade varit jätte tacksam för, då jag har läst reglerna extremt noggrant, så kan jag lova att jag att jag kommer spela ordentligt och sköta mig efter era regler.
Jag är jätte ledsen och besviken på mig själv då jag inte hade koll på vad jag gjorde och att det var fel, då jag nu har blivit bannad, det är nämnligen så att jag sitter i karantän och var glad att jag hittade något roligt att spela ( nu menar jag att spela på Unive ) och är extremt besviken på att jag blivit bannad nu när jag inte har så mycket annat att göra om dagarna.
Hur summerar jag detta, jo alltså,
om ni nu skulle vilja vara så snälla och godta min ursäkt, så lovar jag att jag kommer spela ansvarsfullt och sköta mig efter reglerna i detalj. Och jag ber återigen om ursäkt att jag spelade utan att ha koll.
Tack på förhand, ha en fortsatt fin dag och hoppas att ni på Unive godtar min ursäkt, ta hand om er.
MVH Teodor

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka