Nekad bajsapa123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? alpha.10

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-06 011355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde med tredjeparts mjukvaror alltså fusk för att få en orättvis fördel inom spelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev permanent bannad för fusk, blev jag först bannad för krim utan krim i support, alltså ett regelbrott. Bara några minuter efter den första bannen skrev Hedgehog till mig i pm och bad mig komma till support igen, när jag kom support sa han att jag hade använder mig av tredje parts mjukvaror, alltså att jag fuskat. Det var då jag fick beskedet om att jag skulle bli bannad för fusk. Jag ber om ursäkt för att jag fuskat och har lärt mig av mina konsekvenser. Jag har spelat på med servern under en ganska lång tid, fram och tillbaka från juni 2024. Jag har alltid tyckt att Unive är en väldigt underhållande server och har lärt känna många nya vänner här, vilket har gjort min tid på servern riktigt rolig. Jag deltog i rollspelet från juni till juli och då var jag en bra rollspelare som följde reglerna. Men efter det träffade jag några som bröt mot reglerna hela tiden och skapade problem de åkte runt och sköt på alla de såg. Då började jag umgås mer med dem och började även bryta mot reglerna, vilket jag ångrar djupt nu i efterhand, för Unive är verkligen en rolig server att spela på. När jag började bryta mot reglerna fick jag flera bans och fortsatte ändå att göra det och jag kände att det inte var lika roligt som att spela på ett seriöst sätt. Jag påverkades av mina vänner som också började bryta mot reglerna, och så började någon fuska, vilket jag var starkt emot. De tryckte alltid på att jag borde skaffa fusk också, eftersom de tyckte det var mycket roligare. Men jag ville fortfarande inte fuska, men de fortsatte att övertala mig att köpa fusk, så till slut gjorde jag det, vilket jag ångrar starkt nu. Jag skyller inte på grupptrycket, jag erkänner att jag har fuskat och vad jag har gjort, men jag ångrar mig oerhört mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var inte felaktig på något sätt för att det var bara jag som gjorde fel genom att fuska i denna ban och jag ångrar allt jag har gjort för att förtjäna detta och önskar att ni kan förstå att jag vill förbättra mig och visa att jag verkligen kan rpa på ett bra sätt med en bra rp nivå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 29 tidigare bans från servern och jag har kört på den i ungefär 1 år och nån månad jag har blivit bannad felaktigt några gånger men dom flesta är för att jag har brutit mot ett regler brott och hållit på och förstöra rpn för servern. Men jag har lärt mig nu att det är mycket roligare att rpa istället för att sitta och skjuta allt och alla utan anledning och förstöra för andra spelare på servern så ska jag nu om jag får en till chans rpa med dom på ett bra sätt. Det kommer inte upprepas om jag får en till chans eftersom jag har lärt mig av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra väldigt mycket annorlunda i denna bannen som att aldrig ens börjat bryta mot serverns regler och hålla på och förstöra för alla andra som rpar på servern och inte fuska. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort mot servern och det kommer inte hända igen. Det kommer inte upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det blir en mycket roligare upplevelse och känsla inom rpn utan fusk, istället för att förstöra för andra genom att fuska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar att ni kommer att automatisk neka om jag ber om att ni kan läsa denna ban överklagan.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka