Accepterad Telletubbie | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: vet ej

Ditt Hex-ID: 11000013bd9a844

Vad är din discord tagg? Kinesen#9383

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wfutpq Anledning: . Placerad av: 320master ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att byta till en annan server, denna server hette då ortenwave. Väldigt dumt. Inte nog att jag bytte server 1 gång utan gjorde det 2 gånger vilket är helt idiotiskt märker jag nu i efter hand och hoppas att det ej är försent att komma tillbaka till Unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Bytte server 2 gånger som en jävla idiot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rättvis ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bliit bannad för att prata halv ooc och jag har blivit bannad för powergaming. Det jag lärde mig av att bli bannad för att prata halv ooc var att jag började tänka efter och vara mer noggrann med vad jag menar när jag rpar. Den andra bannen som var powergaming så lärde jag mig att inte stressa ett scenario när jag krockat med en bil utan att jag tar min tid rpar på skador och använde /me's för att lättare visa för andra och för mig själv att jag är skadad och behöver ta det lite mer lungt efter krocken eller andra liknade scenarion så det inte blir att man struntar i att det har hänt direkt efter. Har säkert lite sv bans här och där men inga större regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enkelt svar, ej lämna servern som en pajas och bara vara lojal till Unive rollspel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, enkelt och simpelt svar, ej lämna server utan vara en lojal unive spelare i vått och torrt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absoult

Märkte nyss att jag har råkat skriva fel hex i alla banöverklagan här är det rätta 11000011c53246b

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka