Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199813894838/home

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? shacky421

Vem var det som bannade dig? klakesko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 85309-41e4acfdf5745ebd28c0cbf310b67070.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? gott nytt år. staffsen valde och ge mig en klakesko ban då jag bytte server. Jag bytte server för att jag vart bannad på unive och hade en permanent ban men istället valde att strunta i o göra överklagan men istället gjorde de snabba och enklaste genom att byta server. Jag bytte dagen efter alla hade bytt. Under tiden i den andra servern så var jag inte aktiv men fokusera mer på skolan lite efter 1 månad så skrev jag en ban överklagan och då fick jag en klakesko ban istället. Jag anser att det är mitt fel. Jag bör aldrig lämnat. Dom flesta som lämna Unive ville fucka upp för dig 320 men det ville aldrig jag. Jag gjorde inget terrordåd eller nått liknande jag lämna bara. Jag visste aldrig att det skulle bli till ett misstag men som sagt det blev till ett misstag. Jag har varit bannad riktigt länge nu och jag vet inte vad jag ska göra nå mer. Jag har gjort allt jag kan i min makt för att bli unbannad men det känns som att det är omöjligt. Jag vet att ni ser mig som en problemspelare bara man tittar på min historik, jag lärde mig aldrig utav mina fel men nu så har jag gjort det och inte är en problemspelare nåmer. Jag vill ha en till chans och vill bevisa att jag lärt mig och växt upp och inte längre håller på med skit för servern. Jag hoppas ni ger mig en till chans och så ska jag komma med en positiv energi och vara ett gott exempel till sådana problemspelare som jag vart innan. Jag ber om en andra chans och hoppas ni kan förlåta mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag som sagt blev bannad dagen innan. Senare nån dag efter så bytte jag helt enkelt server. 320 snälla kan jag få en till chans. Det känns så tomt om mina dagar när jag är hemma och vill bara rpa på unive vilket inte går för tillfället men jag hoppas på att jag blir unbannad. Snälla bara ge mig en till chans så ska jag bevisa för er att jag lärt mig av vartenda fel jag gjort på servern och inte ska upprepa något av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då jag bytte server och sviker unive och sedan när jag försöker komma tillbaka men blir nekad så går jag in i dcn och ska ta ut all frustration jag har i den allmänna chatten sen så blir jag bannad från dcn med, jag insåg direkt att det var fel och kommer inte göra om samma grej igen det lovar jag .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . Jag har varit bannad för allt möjligt. Utav vartenda ban har jag tagit lärdom av och kommer inte upprepa det igen. Det är ett nytt år och nya möjligheter. Jag vet att jag inte kommer vara samma person detta året, alltså sitta bryta emot era regler men istället kommer följa alla regler. 320 jag respekterar all tid du lägger ner på servern så att vi spelare kan ha det så bra som möjligt. Innan så var jag självisk och tänkte bara på mig men det gör jag inte nu längre ge mig bara en chans för att bevisa de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade från hela början inte combat loggat och fortsatt rpa och följa reglerna. Sedan så hade jag aldrig bytt server men tänkt på allt unive har gjort för mig alla gånger ni har förlåtit mig för saker jag gjort och istället inte bytt server och stannat kvar som en lojal spelare. Jag var inte lojal back in the days men idag så är jag det. Det är ett nytt år och jag anser detta som en möjlighet att visa att man lärt sig utav sina misstag. Snälla 320 kan jag få en chans till jag lovar dig jag kommer inte svika er. Jag kommer lyda och spela vanligt utan att begå regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Om ni unbannad mig så kommer jag göra vartenda grej annorlunda än vad jag gjort innan. Jag kommer följa reglerna inte visa frustrationer i discord chatten och visa er att jag på riktigt lärt mig utav mina fel denna gånge. Jag svär på heder och samvete att vara en felfri spelare och inte svika er nåmer förlåt för allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka