Accepterad tekan1337 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tekan1337

Icke Medlem
Meddelanden
176
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? teo

Vad är ditt discord namn? Tekan1337

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Simon Bergman: simon hade väldigt hade en väldigt bra uppväxt, han spelade hockey och älskade poliser. hans dröm har alltid vart att bli polis ändå från 3 års åldern har han velat bli polis som sin pappa daniel. när simon var 15 år gammal så börja han i gymasium han hade gått om en klass. simon stötte på flera som reta han för att han va så kort och sa att han aldrig kunde bli polis, men simon som lärt sig från sin pappa omvandlade den negativa energin till något posetivt. simon va väldigt smart och tänkte alltid ett steg utanför boxen. nu är simon 23 år gammal och polisaspirant, han lever sitt bästa liv med sin brorsa som kolega och pappa som rikspolischef

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra roliga scenarion mellan polisen och de andra spelarna då jag vill bli polis på denna server, jag är även en väldigt aktiv spelare som lägger ner mycket tid och energi på min rp. sammanfattat kan jag bidra med längre roligare och bättre scenarion med andra rpare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett scenario ska man sträva efter att båda parterna ska ha roligt det vill säga att inte göra så man själv vinner eller förstör nån annans scenario för sitt eget nöje

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ee jag har vart staff 2 gånger så de är ba å ge mig rollen dirr. har vart helper 2 gånger

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat sen 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är as rolig och bästa rparen någonsin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka