- Förbjuden
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338355273/
Ditt Hex-ID: 110000116893049
Vad är din discord tagg? Tekan1337
Vem var det som bannade dig? rozzi
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-10-15 204609.png
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett grovt regelbrott
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på en nattklubb och gjorde terrordod
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som självklart gjorde fel ångrar mig faktiskt grovt mycket
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara små skit, har kärt mig av all dom bannsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja struntat i att göra terrordåd
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara efterbliven
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 110000116893049
Vad är din discord tagg? Tekan1337
Vem var det som bannade dig? rozzi
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-10-15 204609.png
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett grovt regelbrott
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på en nattklubb och gjorde terrordod
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som självklart gjorde fel ångrar mig faktiskt grovt mycket
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara små skit, har kärt mig av all dom bannsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja struntat i att göra terrordåd
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara efterbliven
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja