Accepterad tekan1337 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tekan1337

Icke Medlem
Meddelanden
176
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo lundin

Ditt discordnamn: Tekan1337#6550

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag ska bli Staff för jag är en kompetent och tålmodig kille, jag lägger ner mycket tid på det jag gör och försöker göra allt så noggrant jag kan. jag kan hålla mig lugn i ex support och ha en bra lugn ton. jag har rpat på servern lite över att halvår och känner att det är dags att ta steget längre ( har as svårt att skriva ansökningar då jag har dyslexi )

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag är aktiv minst 6 timmar om dagen och oftast sent på kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? jag spela första gången 2021 men det varade bara in några veckor men jag börja spela mer seriöst i slutet av förra året

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inga erfarenheter mer än servervakt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation. jag kan jobba inom support om det behövs men jag är helst inne och speccar olika scenarion

+rep Tycker du fick med dom viktigaste punkterna, tror du hade varit en bra staff! :D

+++rep riktig bra ansökan och skulle passa jätte bra som staff, ha det så bra hejdå

+rep en bra ansökan och han är en bra kille som följer reglerna bra jag tycker han borde få en chans

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka