Nekad tegnebo1 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tegnebo1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095704386/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? musse#5367

Vem var det som bannade dig? Zykes

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde väl att jag skulle streamsnipea någon fast jag egentligen bara skulle trimma min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var inne på unive som vanligt och hade planer för att båda två ska köpa epa traktor och ha kul som vi brukar ha på unive. Min kompis hade redan en epa traktor så jag tänkte också åka och köpa en. så jag åkte till marja lisas och köpte min epa för 36 tusen kr. Nu när jag har köpt min epa så tänkte jag åka till vianor för att fixa till den lite, byta färg och sånt. Sen när jag hade gjort det så tänkte jag åka till auto experten för att sänka den och fulltrimma den. Så nu var jag på väg till auto experten med min kompis för att fixa upp min epa traktor. När jag var framme så körde jag in min bil som vanligt och parkerade fint vid en plats som var ledig. Jag och min kompis går ut ur bilen och går fram till en som jobbar där. det var jätte många bilar där precis när jag kom så jag antog att det var någon där som streamade. Men jag sket i det och frågade han som jobbar där hur mycket det skulle kosta att trimma och sänka min bil. han säger hur mycket det skulle kosta och sen från ingen stans så blir jag bannad för streamsniping även fats jag inte hade någon tanke om att försöka streamsnipea någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban för att jag tänkte bara åka in dit för att fixa min bil inte för att försöka streamsnipea någon men sen från ingenstans så bara blir jag bannad. Det är orättvist och jag tycker man borde se skillnad på någon som försöker streamsnipea och någon som bara vill spela för att ha kul och skapa scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var en gång när jag blev bannad för ooc felaktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat göra något annorlunda för som sagt så var det ju en felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej absolut ingenting för jag gjorde inget fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka