Inaktuell teggne1 | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

musse

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
6
Vad ska gänget heta? Los zetas

Vad är ditt discord namn? musse#5367

Vad heter du i verkligheten? Algot tegnebo

Ditt födelsedatum: 9 September 1990

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? 200

Berätta om din karaktär: min karaktär heter Jimmie Åkesson och är 41 år gammal. Jimmie växta upp i en stad utanför Stockholm som heter Rinkeby. Jimmie växte upp fattigt med sin mamma, pappa och sina två bröder. Jimmies två bröder var nästan aldrig hemma för att dom var med i gäng kriminaliteten. Jimmies mamma jobbade med två jobb så familjen kunde få mat på bordet. Det gjorde att hans mamma nästan aldrig var hemma så att han fick vara ensam med sin pappa. Jimmie hatade hans pappa för han var en alkoholist. Ibland kunde Jimmies pappa till och med bli aggressiv efter han hade druckit för mycket alkohol. Jimmie hade ett väldigt stort intresse av bilar. Han hade en samling med nästan över 50 bilar. Jimmie gick på en skola som det bara var massa gangsters som gick på. En dag så stötte Jimmie på några som stod utanför hans klassrum. dom frågade vad han hette och var han bodde. Jimmie svarade nervöst medans dom två killarna tittade på han. Dom undrade ifall han någonsin varit med i ett gäng förut. Jimmie sa tyst nej men berättade även att hans bröder är med i gäng. Dom sa till Jimmie att han skulle hjälpa dom med en sak och Jimmie sa ja. Dom tog med han till ett övergivet ställe och gav han droger. Jimmie frågade var det är va och dom svarade med att han inte fick säga till någon. Jimmie gick sedan hem till sina bröder och dom frågade var han har varit. han svarade tyst "ingenstans". Bröderna titta på honom och började leta i hans jacka. dom hittade drogerna och frågade var han hade fått dom. Jimmie sa att det var några som gav han dom efter skolan. Nästa dag i skolan så följde Jimmies bröder med honom och att Jimmie skulle visa dom vilka det va som gav han drogerna. Jimmie pekade mot killarna och bröderna gick för att slå ner dom. Jimmie tittade på fighten och började nästan gråta när han såg att han brödrar blev ner slagna. Jimmie sprang hem och tänkte på ett sätt att hämnas mot dom två killarna. Och det var så jimmie startade med kriminalitet.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Därför att jag vill att gäng rpn ska bli bättre och att gängen ska ha något gäng att faktiskt ta efter så att de kan få inspiration ifrån. Sen så tycker jag att det är roligt när rpn faktiskt går framåt och det tycker jag att jag faktiskt bidrar till. så jag vill starta det här gänget för att testa på att vara boss och vara som någon slags idol för de andra gängen på hur man gör scenarion och att skjuta faktiskt inte löser alla problem utan att man kan snacka om de istället för att lösa det med våld. Sen så vill jag få gänget att synas vilket man kan se i vissa delar av Sverige att det faktiskt är gäng som styr det mesta och syns och hörs mest men inte på det kriminella sättet utan att de finns där bara. Sen så vill jag oxå få ut mer droger i stan så att folk kan rpa mer på det och ta droger då det faktiskt är ganska vanligt att folk tar droger och jag vill faktiskt få fram det sociala rpt där man går fram till andra gäng och man ger de produkterna så får de sälja de vidare och så.

Har du några med dig från start med gänget? jag har mina två kompisar som har väldigt bra erfarenhet från gäng rp och kriminellt rp. en har ungefär 500 timmar på fivem och den andra 150.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Gängets roll i stan ska vara väldigt tydlig. Både för Polisernas sida och kriminella samt civila. Att vi kommer vara ett normalt företag som importerar och exporterar olika varor t.ex maskin delar. Det inte mycket folk kommer få veta är att i alla dessa transporter så transporterar vi mycket vapen samt droger. Detta gäng kommer se ut som ett mexikansk gatogäng

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag och mina kompisar har startat gäng på andra server som till exempel engelska servrar och sånt. Och jag har även sätt på min kusin som är med i los vagos när dom hade ett butiks rån så jag har sätt när dom planera och utförde rånet. Jag har även sätt på yt videor på andra servrar när dom gör bankrån och butiksrån så där ifrån har jag lärt mig hur det går till och hur man rpar som gäng member.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Min roll som boss ska först och främst vara att ha kontroll över mina medlemmar i gänget. Jag ska också hålla koll så alla håller sig till en hög RP nivå. Jag ska alltid backa min grabbar i gänget och om 1 får problem så har alla problem, vi ska alltid hjälpas åt och om något har något problem med typ ränta så fixar vi alla det tillsammans. Dålig Rp/ Regelbrott kommer leda direkt till kick från gänget och meddelas till Staff- Teamet. Alla regelbrott i gänget kommer såklart ligga på mig då. Min största uppgift är att alltid hålla koll så mina grabbar mår bra och inte har några problem. jag kommer försöka vara så loyal mot mina gäng medlemmar som möjligt så det håller sig till en hög rp nivå.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Vi ska ha en hög RP kvalite, vi ska ha möte typ varje vecka om vad vi kan förbättra om vårt RPande då vi går djupare på vissa scenarion. Jag ska se till att alla i gänget håller sig till reglerna och inte lallar liksom som att dom RPar krim och inte leker en liten unge med vapen. Jag som boss ska då se till att vårt RPande i gänget är på så hög nivå som det bara går.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario kan vara att ett när ett gäng planerar ett bankrån och de har ett möte och pratar om vilka som ska göra de och vilka som ska göra det här till exempel vem ska vara inne på banken vem ska vara flykt vägen aka han som ska köra iväg alla medlemmar och så vidare men efter deras möte så börjar de göra rånet och det är perfekt när de är bra rp nivå på alla person som är där på plats och de skjuter inte direkt när de hör att de är bankrån och så fort de kriminella personerna har pengarna så kan de om de har tur en gisslan kanske polis chefen om de har tur och då kan de hota med att de skjuter chefen eller personen som är gisslan om de inte låter de åka iväg och om de säger nej och avfyrar skott så kan man om man vilka skjuta chefen på plats eller ta med han till huset sätta på en ögon bindel och kräva han på pengar och information om polisen eller så släpper ni chefen om de låter åka iväg med pengarna eller så kan de jaga er och kanske stanna de personerna eller så gör de inte alls och försöker att fokusera på att inte av polisens vad skadade under rånet

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer att säga att alla vi ska ha varandras nummer och att jag som boss kommer att inga de ibland och fråga vad de håller på med eller så kommer jag att följa med en av de och jag kommer att skirva till de på PM inte oingame om hur de går och sådant.

Hur hanterar du kritik? Jag kan ta fula ord mot mig utan att jag blir sur men ibland kan jag bli arg om det är emot mitt gäng jag kommer inte vara den som dödra folk bara för att de kallar mig idiot utom jag har ganska lång stubin så jag kan ta kritik

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? jajamen

Tillbaka