Accepterad Teen1x | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? Steamcommunity.com/profiles/76561198796173064/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Teen1x#7777

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Andersson han är 20 år han kommer ifrån en dålig del i staden ett kriminelt område, hans föräldrar dog i en bilolycka när han var 5 år så han behövde bo på barn hem när han blev 18 efter allt lidande och tårar flyttade han ut ur den delen och vill skapa ett nytt liv och lämna allt bakom sig han satsar på att bli polis men blir han inte finns det andra möjligheter, hans bästa vän heter carl andersson dem har varit vänner i flera år och han har hjälpt Adam att flytta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill höja rp nivån och vara med i scenarion och skaffa whitelistat jobb, sedan vill jag göra det roligare för andra spelare på multistaden genom att vara med på scenarion, träffa nya vänner, skaffa Job, ha kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att detta är sveriges bästa rp och känner att denna är seriös och har ett väldigt trevligt community och ägare även staff sedan vill jag rpa och göra rp nivån högre.

Hur många timmar har du på FiveM? 517

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den för länge sedan för att den var högst upp på listan med servrar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja men det var när jag var nyare på rpa och jag har lärt mig sedan dess.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka