Inaktuell Teen1x | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Knutsson

Vad är ditt discord namn? oliver770

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Eriksson, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarsfull, disciplinerad, rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adrian Markovic växte upp i en familj där respekt och disciplin stod i centrum. Redan som ung hade han en stark känsla för rättvisa och ville alltid hjälpa andra. Efter att ha sett hur kriminalitet påverkat människor i hans närhet bestämde han sig för att göra något åt det. När han kom till staden var målet tydligt – att arbeta inom polisen och bidra till ett tryggare samhälle. Han vill bygga en karriär inom rättsväsendet, utvecklas som person och på sikt ta mer ansvar inom polisen. Hans mål är att vara en förebild, skapa stabil RP och bidra till seriösa scenarion där både civila och kriminella får bra upplevelser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk polis-RP där fokus ligger på kommunikation, taktik och långsiktiga scenarion istället för snabba vinster. Jag vill skapa situationer som blir roliga och utvecklande för alla parter, oavsett om det är civila eller kriminella. Jag är lugn i pressade situationer och försöker alltid hålla en hög RP-nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan att man ska bidra till att scenariot blir bra för alla. Som polis betyder det till exempel att inte bara jaga “vinst”, utan att skapa realistiska och roliga situationer där båda sidor får utveckling. Det handlar om att prioritera bra RP över ego.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har gjort misstag tidigare för år sedan, men inget jag har tagit med mig. Jag läste regler noggrant och tänka på hur mitt agerande påverkar andra spelares upplevelse. Sedan dess spelar jag mer seriöst och med högre nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? * RDM (Random Deathmatch) innebär att man inte får skada eller döda någon utan en giltig RP-anledning eller utan att ett scenario har byggts upp. * VDM (Vehicle Deathmatch) innebär att man inte får använda fordon som ett vapen för att skada eller döda andra spelare utan en rimlig och realistisk anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös och engagerad spelare som vill bidra till en trygg och mogen RP-miljö. Jag är aktiv, lyhörd och vill utvecklas tillsammans med servern. Mitt mål är att skapa bra och realistiska scenarion som andra också uppskattar.

@philip320 long time no see, hur gåre gamle räven👋

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du har redan medlem och sedan är du junior mod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka