Accepterad Teen1x | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/teen1x/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? teen1x#8976

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2007

Berätta om din karaktär. Karaktärens namn är Alex och han är en 20 årig manlig kriminell person som har en lång historia av brottslighet. Han har dömts för olika brott, inklusive stöld, rån och grov misshandel, och har tillbringat många år i fängelse.

När han släpptes fri för några år sedan, bestämde han sig för att göra en förändring i sitt liv och började arbeta som professionell tjuv. Han är mycket bra på det han gör och har en nästan perfekt rekord när det gäller att sno värdefulla föremål utan att bli upptäckt.

Alex är en mycket skicklig konstapel och har utvecklat en mängd olika metoder för att komma in och ut ur byggnader och få tag på värdefulla föremål. Han är också mycket duktig på att manipulera människor och kan prata sig ur de flesta situationer.

Trotts att Alex har gjort en förändring i sitt liv, är han fortfarande en kriminell och har ingen moralisk kompass. Han gör vad som helst för att få vad han vill ha och tvekar inte att använda våld om det behövs. Han är också mycket lojal mot sina vänner och kollegor inom kriminella kretsar och är beredd att göra vad som helst för att skydda dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde just bli medlem eftersom att jag har varit länge på fivem scenen och har mer en 1500 timmar på fivem samt är trevlig och har en experience inom just rpn och hur man kan förebygga att folk bryter mot reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en seriös RP nivå och utveckla den sociala rpn samt generellt sätt ett mer positivt tänkande och förebygga att andra människor runt om mig bryter mot reglerna samt gör saker emot servern, jag vill bidra till det bättre i servern och hjälpa till med att utveckla serverns rp nivå samt den sociala i servern och vara trevlig mot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när jag träffar någon ska jag bidra till en hög rp nivå och visa hur duktig jag är för att utveckla servern och den andra spelarens rp nivå samt samtidigt min egen, man ska visa nya spelare att unive inte är en tråkig server och istället visa en bra rp nivå och en rolig en.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive sommaren 2020 men har varit borta ett långt tag.

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka