Teen1x Here | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Användarnamn: Teen1x Here

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Teen1x#2020

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Runt 15:00 till 22:00 varje dag och oftast längre på helger.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle tagit reports ingame och hjälpt personer jag skulle även suttit i support för att hjälpa personer både ingame och i discorden, jag skulle självklart alltid varit trevlig oavsätt vem jag pratar med, Jag skulle även flyggit runt med no clip och kolla så alla sköter sig. Jag skulle vilja höja Rp nivån och göra så att ingen förstör för någon t ex Rdmar det är ifall man dödar någon utan ett giltigt scenario då skulle jag banna personen så får den göra överklagan ifall den vill bli un bannad.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle tagit reports och suttit och hjälpt i support jag vill även hjälpa dem som inte kan reglerna att hålla koll på dem.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja på min gamla server det var ungefär likadant på discorden och ingame var det lite olikt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag kan commands och även hur man hanterar situationer, kan även hur discord servar fungerar.

Vad kan du om skripts? Nej

Varför vill du bli staff? Jag vill hjälpa dem andra staffsen att höja RP nivån och att göra så att fler trivs på servern (speciellt nya) Jag vill hjälpa nya att hålla koll på reglerna så dem inte bryter mot dem, sedan vill jag ge konsekvenser för dem som bryter mot dem, jag vill även underlätta för andra mods.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej den servern stängde och jag gillade Multistaden mer xD

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka