Accepterad Teen1x Here | Ansökan till servervakt [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Användarnamn: Teen1x Here

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Teen1x#2020

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Är inne ganska ofta varje dag minst 4 timmar varje dag elr fler, såklart är det fler på helger

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill göra RP nivån bättre och göra fler trygga på servern, Jag har även kunskaper.
Jag vill inte att ngns RP ska förstöras på något sätt så därför ska jag se till så att alla som t ex rdmar ska bli kickade och jag kmr även spela in oftast för staff. När jag oftast är inne på servern förekommer det att personer bryter mot reglerna och enligt mig förstör det rp nivån lite så därför vill jag ta saken i egna händer. Jag har varit server vakt på en server som stängde innan så jag vet commands och alla regler.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill ialafall göra RP nivån högre och kicka folk som saker som inte hör till RPn, Jag vill även att Personer ska vara trygga i Multistaden och så vill jag göra multistaden till en roligare och säkrare server, och göra rpn nivån högre jag vill skydda servern och hjälpa alla som blir utsatta. Jag vill göra RPn roligare för alla och därför vill jag kicka alla som bryter mot reglerna.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja jag har blivit bannad men efter har jag lärt mig av mina misstag och tagit servern och dcn med största allvar

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka