Antagen Teen1x | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: oliver770

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff?

Jag har varit en del av Unive sedan 2020 och har tidigare erfarenhet som staff, vilket gör att jag har en bra förståelse för både spelar- och staffperspektivet. Efter en längre paus känner jag nu att det är rätt läge att komma tillbaka och bidra igen.

Jag är lugn, objektiv och kan hantera situationer professionellt även under press. Mitt fokus är alltid att fatta rättvisa beslut och skapa en bra upplevelse för alla spelare. Jag vill även bidra till teamet genom att stötta andra staff och hjälpa till att hålla en stabil och seriös nivå.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?

Eftersom jag inte varit aktiv på senaste tiden kan jag inte peka ut exakta problem, men från tidigare erfarenhet vet jag att scenarion ibland kan ta tid att hanteras och att kommunikationen kan bli otydlig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vara aktiv, hantera scenarion snabbt och fatta tydliga beslut kan vi minska väntetider. Bra kommunikation inom staffteamet är också viktigt för att fördela arbetet effektivt och skapa en mer strukturerad miljö.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell innebär att vara lugn, respektfull och objektiv i alla situationer. Beslut ska baseras på reglerna och kommuniceras tydligt. För mig är det väldigt viktigt, eftersom staff representerar hela servern och påverkar spelarnas upplevelse.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det är givet att mitt privata liv alltid går först. Samtidigt, när jag väl är inne på servern, kommer jag att vara aktiv, fokuserad och bidra så mycket jag kan.

Min tidigare erfarenhet gör att jag vet hur man strukturerar sitt arbete som staff och inte tar på sig mer än man hinner med. På så sätt kan jag balansera RP, staffarbete och privatliv på ett bra och hållbart sätt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela under Multistaden och har varit en del av Unive sedan 2020, även om jag haft en längre paus under senare tid.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare varit staff på Unive. Jag har erfarenhet av att hantera scenarion, fatta beslut och arbeta i team.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen för att arbeta inom RP och hantera olika scenarion. Med tiden vill jag även kunna hjälpa till att lära upp nya staff.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka