Nekad tedde09 | Gäng ansökan (kerstin)

• Trådskapare Trådskapare tedde09
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

tedde09

Gäst
Vad ska gänget heta? Bratva (bröderskap)

Vad är ditt discord namn? carlen#3075

Vad heter du i verkligheten? Theodor Carlen

Ditt födelsedatum: 9 April 2008

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan. men typ 4 timmar på vardagar å typ 5-6 timmar på helger.

Hur många timmar har du på Fivem? 396 timmar.

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Milo Xhaja född i en liten stad i Albanien som heter Zvezde. Jag bodde med in mamma, pappa och mina två syskon i ett radhus på 70 kvadratmeter. Min mamma var en hemma fru men min pappa arbetade i den Albanska flottan så jag träffade inte så mycket. Jag fick mitt första jobb på ett litet cafe där jag hade 3 euro i timmen som lön. Min mamma hade cancer så hon dog när jag var 13 år gammal och då flyttades jag och min syster till foster hem som låg Albaniens huvudstad Tirana. i det foster hemmet bodde jag o cirka 2 år sen flyttade jag till annat då jag var väldigt stökig. När jag flyttats runt bland några foster familjer bestämde de sig för att lämna mig själv och då började jag sälja droger för att tjäna pengar som jag behövde. När jag hade fått ihop typ10,000 euro så köpte jag mig en liten lägenhet på ca 30 kvadratmeter. Jag hade en kompis i Tirana som var med i den albanska maffian och jag hjälpte han att leverera vapen Men en dag vart jag påkommen i tullen på väg mot Tyskland. Då sattes jag i fängelse i 3 år för vapen smuggling. I fängelset hittade jag många vänner som var med i gäng. Det var en kille inne i fängelset som skulle komma ut samma dag som mig och jag och han bestämde att jag skulle få gå med i hans gäng. I hans gäng gjorde vi många kidnappningar och mera vi hade ett gängkrig med några och de kidnappade mig. De knivhögg mig i magen så idag har jag ett stort ärr i magen. Men efter några år i det gänget bestämde jag mig för att flytta till staden unive. I unive har jag hittat en del kompisar.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag och mitt gäng kommer bidra med väldigt bra och välplanerade scenarion. VI kommer även försöka hålla streams på twitch samt lägga ut videos på youtube för att göra reklam för servern. Jag vill också få skapa ett gäng för att ha det extra roligt på rp servern samt att jag vill utveckla serverns gäng rp ännu mer

Har du några med dig från start med gänget? Ja

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker att vi ska ha en väldigt lugn roll i staden inte vara så kända utan typ bara att våra allianser och gängkrig vet vilka vi är.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag har spelat som gäng medlem på många mindre rp servrar men inte på en sån här stor server som unive.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag kommer vara schyst och pusha gänget framåt inte bestämma å styra över allt utan låta andra träda fram och säga sina åsikter ifall vi planerar rån eller nåt annat. Kommer försöka tänka mer på mina medlemmar än mig själv. Ifall vi skulle hamna i gängkrig skulle jag s till att alla är beväpnade och beredda. hjälpa alla och inte bli sur på de för minsta lilla.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? jag kommer leda gänget framåt och hjälpa folk i gänget som behöver hjälp. Kommer försöka hitta allianser som vi kan skydda åså skyddar de oss. skulle försöka göra allt för att få tillbaks en kidnappad medlem och försöka hålla gänget så säkert som möjligt

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Om vi tar ett bankrån som exempel. Jag som boss tillkallar gänget för ett möte och informerar gänget samt väljer ut några lojala gäng medlemmar. Skulle Berätta planen för medlemmarna och vad för kläder masker och fordon vi ska ha, samt vilken flyktväg vi skulle ha. VI åker ut i staden och letar efter en person eller två som gissla, Vi skulle säga till personen som ska bli vår gissla att vi kanske vill prata med han eller säga att han ska leverera paket för pengar. när vi hittat de rätta personerna åker vi till banken. När vi kommer till banken går vi in och hackar oss igenom dörrarna och valvet eller så spränger vi upp de. Vi skulle ha en eller två personer som håller koll på gisslan och nån som håller koll på dörren. några som är nere i valvet och tar pengar. när polisen kommit fram så kommer de kanske vilja se gisslan och då visar vi de gisslorna. vi förhandlar och kommer kanske fram till alla bilar på en sida och inga spikmattor. VI kör efter den planerade flyktvägen tills vi tappat polisen. Då åker vi sedan och byter kläder på en kläd affär och färgar om fordonet eller byter. VI ligger lågt ett tag sen splittar vi pengarna rättvist sen så fortsätter vi ligga lågt till det ej verkar som polisen letar mer.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer försöka var a aktiv så mycket jag kan och hålla koll på medlemmarna i gänget. Skulle någon vara för inaktiv så skulle jag kicka de från gänget.

Hur hanterar du kritik? Jag bryr mig inte så mycket om vad de säger men om de skulle börja tjafsa kan jag bli arg. Men ifall det är nån diskussion ooc så kan jag bli arg ifall de börjar nämna personliga uppgifter med mera, kommer även hålla koll på ifall de göt dåliga saker som tex drar vapen framför allmänheten och hotar folk.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja Unive är ju bäst.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej ingen annan än Unive.

Har du läst våra Regler? Japp det har jag.

+rep Väldigt bra skrivet och bra svar, skulle klara som boss över Bratva Cartel galant!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka