Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt discord namn? T e d d e#5096
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. in karaktär heter Tedde Ekelund. Han föddes i Jamaica och flyttade till Svergie med sin familj när han var 4 år gammal. När han gick i ettan i sin svenska skola så träffade han sin kompis Milan Sevo sin första lektion. Han hade en bra barndom. Den första staden som de kom till var Unive. Nu är han 21 år gammal och ser fram emot sitt nya liv. Tedde gillar att kolla på filmer men framförallt att köra bil. Han är väldigt intresserad i bilar. Just nu söker han jobb på Vianor men hans drömjobb är bilförsäljare. Tedde är en glad man eftersom allt har gått hans väg i sitt liv. Han har klarat av allt han har försökt med och ser svåra hinder som en rolig utmaning som han vill lösa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelisted för jag är en seriös roleplayare och jag gillar den här servern väldigt mycket eftersom det är en väldigt verklig. Jag har många vänner som spelar på den här servern och jag vill spela med dem. Jag är även en väldigt trevlig person som vill ha kul.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är den ända servern som jag kommer att spela på. Det är den roligaste servern jag har spelat på hitills och det skulle vara extremt roligt att vara whitelistad på den. Jag vill även ta vara på alla fördelar som att vara whitelistad ger än. Som att t.ex. bli anställd och få vara i flera discord kanaler.
Hur hittade du Unive? Genom polare för lite över ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? För det mesta vill jag ha det roligt när jag roleplayar och jag vill spela väldigt professionellt. Jag vill även hjälpa andra att roleplaya på ett professionellt sätt så at alla kommer ha det roligt och så ingen förstör för varrandra. Jag vill även skoja runt och larva mig med kompisar men inte olagligt eller på någon annans bekostnad. (dvs: döda folk av ingen anledning utom att det är roligt) Mitt största mål är att bli riktigt rik och att många i staden ska känna till mig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag ej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt discord namn? T e d d e#5096
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. in karaktär heter Tedde Ekelund. Han föddes i Jamaica och flyttade till Svergie med sin familj när han var 4 år gammal. När han gick i ettan i sin svenska skola så träffade han sin kompis Milan Sevo sin första lektion. Han hade en bra barndom. Den första staden som de kom till var Unive. Nu är han 21 år gammal och ser fram emot sitt nya liv. Tedde gillar att kolla på filmer men framförallt att köra bil. Han är väldigt intresserad i bilar. Just nu söker han jobb på Vianor men hans drömjobb är bilförsäljare. Tedde är en glad man eftersom allt har gått hans väg i sitt liv. Han har klarat av allt han har försökt med och ser svåra hinder som en rolig utmaning som han vill lösa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelisted för jag är en seriös roleplayare och jag gillar den här servern väldigt mycket eftersom det är en väldigt verklig. Jag har många vänner som spelar på den här servern och jag vill spela med dem. Jag är även en väldigt trevlig person som vill ha kul.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är den ända servern som jag kommer att spela på. Det är den roligaste servern jag har spelat på hitills och det skulle vara extremt roligt att vara whitelistad på den. Jag vill även ta vara på alla fördelar som att vara whitelistad ger än. Som att t.ex. bli anställd och få vara i flera discord kanaler.
Hur hittade du Unive? Genom polare för lite över ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? För det mesta vill jag ha det roligt när jag roleplayar och jag vill spela väldigt professionellt. Jag vill även hjälpa andra att roleplaya på ett professionellt sätt så at alla kommer ha det roligt och så ingen förstör för varrandra. Jag vill även skoja runt och larva mig med kompisar men inte olagligt eller på någon annans bekostnad. (dvs: döda folk av ingen anledning utom att det är roligt) Mitt största mål är att bli riktigt rik och att många i staden ska känna till mig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag ej.