Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt discord namn? teddde.
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Tedde Ekelund är 20 år gammal och ska fylla 21 i höst. När Tedde var liten så var han rätt så bortskämd och hans föräldrar såg honom som deras gåva från gud. När han skulle börja på Jonstorpsskolan när han var liten så vart han en liten bråkstake och började hamna väldigt mycket i trubbel, hans föräldrar märkte det på honom och bestämde att Tedde skulle gå i privatskolan tills han gick ut tredje klass i gymnasiet. När han hade börjat i den nya klassen så märkte han att eleverna där var mycket mer mogna och han visste redan då att här kunde han inte vara en bråkstake utan här var han tvungen att bete sig. Så Tedde som alla andra satt tyst och jobbade på lektionen och på rasterna så försökte han snacka med så mycket folk som möjligt förhoppningen om att kunna få ett kompisgäng som han kunde vara sig själv med. Redan dem första veckorna träffade han en kille som hette Håkan Lindqvist som var från Täby. Han och Tedde hade skit roligt och spenderade varje dag med varandra. Dem började skaffa en väldigt bra vänskap med varandra och Håkan var lite av dem coola så fler och fler ville hänga med Tedde. Efter cirka två år så hade dem varit med varandra varje dag som dem kunde minnas och en dag när dem kom hem till Håkan efter skolan så berättade han för Tedde att han skulle flytta till Täby för att hans föräldrar har fått ett jobb där och dem trivts helt enkelt bäst där. Tedde blev såklart jätteledsen men han förstod att Håkan inte kunde göra något åt detta val utan sånt är livet deal with it. Håkan och hans familj skulle flytta redan om 14 dagar så Tedde och han bestämde att dem skulle göra allt dem har velat gjort tillsammans men inte vågat. Dem spenderade nästan all deras tid nere på Multiarenan för det var där dem hade mest minnen och där har dem haft mest skratt men även mycket blod, svett och tårar. Flytten kom och Tedde blev såklart helt förkrossad. Denna flytten av Håkans familj var det som var psykiskt sämst för Tedde, hans betyg blev sämre, hans hälsa och hans sociala bit med kompisar. Redan i tidigt ålder i åttan så började Tedde bli lite kriminell för att glömma allt det som hänt. Han sket i skolan och satt sig på ett tåg från Falkenberg till Täby jakten på att hitta Håkan Lindqvist. Han hade ett par kompisar där som han kunde bo hos ett bra tag och han kom även in på Skarpängskolan. När han fick hem pappret med vilka som var i hans klass kollade han och när han läste Håkan Lindqvist brast han ut i skratt och glädjeskrik. Nu äntligen fick han träffa sin bästa kompis och kunna ha kul igen. Dagen var kommen och Tedde skulle gå till sin första dag på Skarpängskolan. Han satt sig ner i klassrummet och där så presenterade läraren Tedde för hela klassen. Det blev jackpot för hon hade placerat honom bredvid Håkan. När läraren hade presenterar honom och sagt hans namn blev Håkan fullt upp av glädje och började nästa skratta. Tedde satt sig bredvid honom och dem började snacka om allt som hänt. Håkan hade haft det minsta lika tufft och började även gå in lite på den kriminella biten. Dem hade det båda tufft speciellt på den ekonomiska biten. Dem bestämde sig för att göra lite ärenden för folk att ta vissa varor från punkt A till punkt B så fick dem en stabil inkomst för vanliga 14 åringar. Föräldrar i Täby och andra folk började få misstankar om att dem två gjorde något och dem fick problem med soc. Nu har dem växt upp tillsammans och dem gillar bilar, främst Saab (såklart) och dem är trevliga mot folk och visar respekt till folk så länge dem visar det tillbaka. När dem inte får respekt ger dem ingen respekt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en bra och seriös rp och även långa och utvecklade scenarion.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast ska spela för sin egna vinning gällande scenarion. Att ett scenario inte går ut på att vinna eller förlora utan för att spela för att det är kul, det är väldigt viktigt att man kan förlora scenarion.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming 1 och 2, man använder övernaturliga krafter, och 2:an att man spelar för makt och pengar. Finns även sunt förnuft vilket är grundreglen och det betyder att man ska spela med som det låter sunt förnuft, att inte göra saker man inte hade gjort i verkligheten exempelvis.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? över 2k timmar på unive.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? teddde.
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Tedde Ekelund är 20 år gammal och ska fylla 21 i höst. När Tedde var liten så var han rätt så bortskämd och hans föräldrar såg honom som deras gåva från gud. När han skulle börja på Jonstorpsskolan när han var liten så vart han en liten bråkstake och började hamna väldigt mycket i trubbel, hans föräldrar märkte det på honom och bestämde att Tedde skulle gå i privatskolan tills han gick ut tredje klass i gymnasiet. När han hade börjat i den nya klassen så märkte han att eleverna där var mycket mer mogna och han visste redan då att här kunde han inte vara en bråkstake utan här var han tvungen att bete sig. Så Tedde som alla andra satt tyst och jobbade på lektionen och på rasterna så försökte han snacka med så mycket folk som möjligt förhoppningen om att kunna få ett kompisgäng som han kunde vara sig själv med. Redan dem första veckorna träffade han en kille som hette Håkan Lindqvist som var från Täby. Han och Tedde hade skit roligt och spenderade varje dag med varandra. Dem började skaffa en väldigt bra vänskap med varandra och Håkan var lite av dem coola så fler och fler ville hänga med Tedde. Efter cirka två år så hade dem varit med varandra varje dag som dem kunde minnas och en dag när dem kom hem till Håkan efter skolan så berättade han för Tedde att han skulle flytta till Täby för att hans föräldrar har fått ett jobb där och dem trivts helt enkelt bäst där. Tedde blev såklart jätteledsen men han förstod att Håkan inte kunde göra något åt detta val utan sånt är livet deal with it. Håkan och hans familj skulle flytta redan om 14 dagar så Tedde och han bestämde att dem skulle göra allt dem har velat gjort tillsammans men inte vågat. Dem spenderade nästan all deras tid nere på Multiarenan för det var där dem hade mest minnen och där har dem haft mest skratt men även mycket blod, svett och tårar. Flytten kom och Tedde blev såklart helt förkrossad. Denna flytten av Håkans familj var det som var psykiskt sämst för Tedde, hans betyg blev sämre, hans hälsa och hans sociala bit med kompisar. Redan i tidigt ålder i åttan så började Tedde bli lite kriminell för att glömma allt det som hänt. Han sket i skolan och satt sig på ett tåg från Falkenberg till Täby jakten på att hitta Håkan Lindqvist. Han hade ett par kompisar där som han kunde bo hos ett bra tag och han kom även in på Skarpängskolan. När han fick hem pappret med vilka som var i hans klass kollade han och när han läste Håkan Lindqvist brast han ut i skratt och glädjeskrik. Nu äntligen fick han träffa sin bästa kompis och kunna ha kul igen. Dagen var kommen och Tedde skulle gå till sin första dag på Skarpängskolan. Han satt sig ner i klassrummet och där så presenterade läraren Tedde för hela klassen. Det blev jackpot för hon hade placerat honom bredvid Håkan. När läraren hade presenterar honom och sagt hans namn blev Håkan fullt upp av glädje och började nästa skratta. Tedde satt sig bredvid honom och dem började snacka om allt som hänt. Håkan hade haft det minsta lika tufft och började även gå in lite på den kriminella biten. Dem hade det båda tufft speciellt på den ekonomiska biten. Dem bestämde sig för att göra lite ärenden för folk att ta vissa varor från punkt A till punkt B så fick dem en stabil inkomst för vanliga 14 åringar. Föräldrar i Täby och andra folk började få misstankar om att dem två gjorde något och dem fick problem med soc. Nu har dem växt upp tillsammans och dem gillar bilar, främst Saab (såklart) och dem är trevliga mot folk och visar respekt till folk så länge dem visar det tillbaka. När dem inte får respekt ger dem ingen respekt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en bra och seriös rp och även långa och utvecklade scenarion.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast ska spela för sin egna vinning gällande scenarion. Att ett scenario inte går ut på att vinna eller förlora utan för att spela för att det är kul, det är väldigt viktigt att man kan förlora scenarion.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming 1 och 2, man använder övernaturliga krafter, och 2:an att man spelar för makt och pengar. Finns även sunt förnuft vilket är grundreglen och det betyder att man ska spela med som det låter sunt förnuft, att inte göra saker man inte hade gjort i verkligheten exempelvis.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? över 2k timmar på unive.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej